Компанія Rolls-Royce оголосила про завершення тестування свого першого електромобіля – купе Spectre. Програма випробувань включала імітацію 400 років активної експлуатації автомобіля: в сукупності прототипи проїхали 2,5 мільйона кілометрів.
Rolls-Royce називає цю програму випробувань найскладнішою у своїй 119-річній історії. Перший електромобіль бренду побував практично у всіх куточках світу, включаючи пустелі, гірські перевали, арктичні райони та основні мегаполіси. Діапазон температур, у яких йшло тестування, – від мінус 40 до плюс 50 градусів.
Інженери перевіряли та налаштовували понад 141 тисяч цифрових зв’язків та 25 тисяч функцій, передбачених конструкцією електромобіля. На різних типах покриттів вивчалася та випробовувалася робота силової установки та батареї, шасі та кермового управління.
Актуальна програма включала розділ під назвою Lifestyle Analisys, який раніше не застосовувався Rolls-Royce. Електрокупе приміряли до звичайного способу життя середньостатистичних клієнтів Rolls-Royce, перевіряючи, чи воно повністю відповідає можливим запитам. Під час цієї частини випробувань Spectre проїхав конкретними дорогами в елітних районах низки мегаполісів.
Наприклад, після тестів у престижних районах Лондона змінили налаштування керованих задніх коліс для того, щоб на електромобілі було зручніше під’їжджати до ключових об’єктів (включаючи розкішні магазини), а після пагорбів Лос-Анджелеса сервоприводи дверей отримали гіроскопи та датчики навантаження. Вони повинні забезпечити однакову швидкість відкриття та закриття незалежно від того, на якому ухилі припаркований електромобіль. Нарешті, Spectre перевіряли на такі дрібниці, як зручність телефонної розмови всередині машини, припаркованої поряд з гелікоптером, та можливість розміщення портпледів із вечірніми сукнями.
Компанія представила Spectre восени минулого року. Купе оснастили двома моторами на 585 к.с. та батареєю на 520 кілометрів пробігу. Доставки електромобіля мають стартувати лише наприкінці нинішнього року, попередня вартість — приблизно 400 тисяч доларів.