Буквально кілька днів тому Honda провела важливий захід, на якому було намічено стратегію, яку компанія слідуватиме в Європі найближчими роками. Японський автовиробник посилив процес своєї електрифікації. але це не означає, що він стане в рекордно короткий термін маркою електромобілів.
Глава Honda у Європі попередив, що неможливо швидко перейти на стійку мобільність та, зокрема, на 100% електричну. Принаймні у Європі. Більш того, він вказав на головну проблему, яку необхідно вирішити, щоб Старий континент міг досягти поставленої мети без безпосереднього страждання населення від деяких поточних проблем, пов’язаних з електрифікацією.
Кацухіса Окуда, президент Honda Motor у Європі, зробив кілька цікавих коментарів на ринку, на якому автовиробник дебютував із такими важливими новинками, як новий електромобіль Honda e:Ny1. Це відбувається паралельно із розвитком зарядної інфраструктури.
“Темпи розвитку наших електромобілів такі ж, як і розвиток інфраструктури, з точки зору доступної громадської зарядки”, – сказав Окуда.
Honda розробила мультиенергетичну стратегію, в якій різні технології електрифікації співіснуватимуть у її європейському асортименті. Honda буде продавати гібридні, гібридні, що підключаються, і 100% електромобілі.
Запуск нового покоління Honda CR-V є яскравим прикладом щодо цього. Японський позашляховик буде доступний у Європі у версіях HEV та PHEV. Крім того, матеріалізувалась поява нового компактного позашляховика Honda ZR-V. Модель, яка в цьому випадку буде доступна тільки з гібридним двигуном, що самозаряджається.
За оцінками Окуди, громадська зарядна інфраструктура не буде готова протягом кількох десятиліть. Більше того, він вказує на 2050 рік як на дату, коли можна буде говорити про тотальну електрифікацію.
CR-V стане першою моделлю Honda з технологією PHEV у Європі. Однак у майбутньому інші моделі можуть зробити ставку на це рішення на півдорозі між звичайним гібридом та електромобілем.