Найпотужніший пікап Ford з’явився у продажу

Ford офіційно представив новий Ranger та Ranger Raptor у США

Час читання: 2 хв.
0

Ford представив Ranger п’ятого покоління наприкінці 2021 року. Новий Ranger Raptor дебютував на початку 2022 року, але ці запуски були призначені для ринків за межами США. Сьогодні автовиробник представляє Ranger та Ranger Raptor 2024 року, які отримають покупці в Північній Америці.

Новий пікап дуже схожий на свого глобального аналога всередині та зовні. Однак під капотом все інакше. Ranger Raptor використовує 3,0-літровий двигун EcoBoost V6 з подвійним турбонаддувом, як і глобальний варіант, але він виробляє набагато більше потужності у вантажівці, призначеній для США. Силовий агрегат видає 405 кінських сил потужності. Двигун поєднується з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач SelectShift від Ford і є єдиною коробкою передач, доступною в новій лінійці Ranger .

Стандартним двигуном Ranger 2024 є 2,3-літровий рядний чотирициліндровий двигун EcoBoost потужністю 270 к.с. Ford запропонує пікап з більшим 2,7-літровим двигуном EcoBoost V6 , який використовується спільно з F-150 і Bronco , потужністю 315 к.с. і 400 Нм крутного моменту.

Реклама

Raptor оснащений удосконаленою системою повного приводу та двоступінчастою роздавальною коробкою з електронним керуванням та блокуванням переднього та заднього диференціалів. Сімнадцятидюймові колеса, взуті в 33-дюймові всюдихідні шини BFGoodrich KO3, ховаються під крилами вантажівки, що розширюються, з функціональними вентиляційними отворами.

Новий Raptor отримав кілька встановлених режимів руху – “Нормальний”, “Буксирування/перевезення”, “Спорт”, “Слизька дорога”, “Позашляховик”, “Повзання по каменям” і “Баха”. Вони змінюють характеристики 2,5-дюймових амортизаторів Fox Live Valve Internal Bypass . Режими також змінюють алгоритми роботи двигуна, трансмісії, калібрування ABS, контроль тяги, кермо та дросельну заслінку. Вантажівка також оснащена вихлопною системою з активним клапаном з налаштуваннями Quiet, Normal, Sport та Baja.

Ranger буде доступний у чотирьох комплектаціях: XL, XLT, Lariat та Raptor . XL матиме чорну решітку радіатора та окантовку решітки радіатора. XLT і Lariat виділяються сірими акцентами на решітці радіатора та окантовці, а Ford пропонує два оздоблення з додатковим хромованим оновленням. Сімнадцятидюймові колеса входять у стандартну комплектацію XL та XLT , а версія Ranger Lariat отримала 18-дюймові.

Клієнти можуть замовити Ranger 2024 та Ranger Raptor наприкінці цього місяця. Модель початкового рівня коштуватиме від 34 160 доларів , а Raptor коштуватиме 56 960 доларів . Попереднє покоління Ranger XL 2023 оцінюється від 28 895 доларів США . Обидві вантажівки надійдуть у продаж наприкінці літа; однак Ranger з 2,7-літровим EcoBoost V6 не буде доступним до пізньої осені.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!