Kia прагне збільшити продаж електромобілів після отримання рекордного прибутку. Південнокорейський бренд хоче, щоб до кінця 2023 року на електричні автомобілі припадало 9% виручки в порівнянні з 5,5% минулого кварталу.
Kia є частиною концерну Hyundai Motor, який зобов’язався витратити близько 18 млрд доларів на нарощування виробництва електрокарів до 1,5 млн на рік до 2030 року. Компанія поставила собі за мету увійти в ТОП-3 найбільших світових виробників електромобілів, представивши до кінця десятиліття 31 модель під своїм брендом.
Виконавчий віце-президент Kia згадав про цільовий дохід у 9% після того, як повідомив про збільшення операційного прибутку на 79% порівняно з 2022 раніше до 2,9 трлн. Тим часом виручка зросла на 29% до 23,7 трлн, а операційна маржа Kia склала 12%.
Продажі Kia у США збільшилися приблизно на 22% порівняно з 2022 роком до 184 тисяч автомобілів, тоді як в Індії та Західній Європі вони зросли на 24% та 2% відповідно. Продажі в КНР впали на 38%, а в РФ – на 67%. У сукупності Kia реалізувала 768251 автомобіль по всьому світу.