Скидається на те, що новий закон про евакуацію автомобілів лобіювали майбутні інспектори з паркування
Проблема паркування в Україні не просто назріла — вона давно перезріла. Законодавці, яким насправді байдуже, чи є де припаркуватися пересічному водієві, вирішили її розв’язати по-своєму — запровадивши більш жорстке покарання за порушення. Це схоже на ситуацію, коли людині із серйозним захворюванням замість усунення причини просто дають ліки, що нівелюють симптоми. Чи допоможе така тактика лікування — питання риторичне. Проте ми вирішили поцікавитись у експертів, до чого призведе вже узаконений намір карати автовласників гривнею. До речі — навіть за те, чого вони не робили.
Отже, з 29 вересня 2018 року почнуть жорстко карати тих автовласників, чий автомобіль буде припарковано не за правилами. Їм обіцяють і повернення евакуатора (тут одразу згадується екс-мер Києва Леонід Черновецький і його «евакомафія», коли не стільки забирали автомобілі на штрафмайданчики, скільки збивали гроші з водіїв, які паркували авто не за правилами), і фото- та відеофіксацію порушень, і «листи щастя» як її наслідок…
«Ключовою новацією буде змога складати адміністративний протокол за відсутності водія, — пояснює «Ракурсу» голова одеського підрозділу ГО «Національна платформа безпеки руху» Олексій Костржицький. — Для цього посадовій особі потрібно буде зафіксувати обставини порушення або евакуації транспортного засобу за допомогою фото- або відеозапису. Якщо порушення вчинив не власник авто, то однаково саме йому потрібно буде доводити свою невинуватість. За порушення, здійснені автівками на іноземних номерах, відповідальність покладатиметься на особу, яка ввезла автомобіль в Україну».