Компанія Porsche розробляє для майбутнього флагманського кросовера новітні електромотори, які зможуть розвивати до 1000 к.с. Як пише Auto Motor und Sport, на ринку великий електромобіль з’явиться не раніше 2027 року: компанії потрібен час на практичну реалізацію низки інноваційних технологій.
Новий електрокросовер, який зараз відомий під позначенням Porsche K1, компанія проєктує вже три роки. З чуток, базуватиметься він на новітній платформі SSP з 900-вольтовою архітектурою. Її розробка поки що не завершена, але очікується, що нова електросистема дозволить поповнювати енергозапас батареї до 80% лише за 15 хвилин.
Інноваційні електродвигуни отримають власну систему охолодження. Це допоможе їм видавати пікову потужність протягом тривалого часу, яка як раз і становитиме 1000 сил. Номінальна ж виявиться менша – 650 к.с. Кожен електромотор забезпечать своєю одношвидкісною коробкою передач з механічним блокуванням диференціала.
У шасі Porsche K1 застосують пневмоелементи з можливістю зміни кліренсу та керовані задні колеса, здатні повертатися на кут до 5 градусів.
Нова флагманська модель може стати останнім батарейним Porsche у нинішньому десятилітті. Компанія вже запланувала кілька батарейних прем’єр, серед яких електричні версії кросоверів Macan і Cayenne, а також нове сімейство 718. Найбільший і найпотужніший електромобіль Porsche з’явиться тільки після них.