Американська компанія, один із лідерів комерційного ринку в Європі, готується до презентації двох нових 100% електричних моделей, фургонів нового покоління, які, незважаючи на відданість нульовим викидам, також матимуть традиційні варіанти з ДВЗ.
Нові Transit Courier та Tourneo Courier вже офіційно анонсовані в одній із соціальних мереж виробника в Європі. Перший призначений для чистого та простого комерційного сектора, а другий схвалений як легковий автомобіль. Обидва доступні з двигунами внутрішнього згоряння та електричним приводом, що дозволить виробнику обігнати легші моделі Stellantis, які зробили ставку лише на цю нову технологію.
Бренд оголосив про презентацію цих нових електричних фургонів, які демонструють сучасний світловий підпис спереду. Дуже яскрава область з деякими оптичними групами, з’єднаними смужкою, що світиться в стилі нового Explorer Electric, в той же час вона також демонструє деякі дуже стримані пропорції, більш компактні, ніж у Tourneo, що дозволить йому легко маневрувати в міському потоці. Задні ліхтарі також були мінімально помітні, демонструючи більш сучасний стиль.
Модель, яку ми нещодавно бачили на випробуваннях, як на околицях штаб-квартири в Кельні, у Німеччині, так і на зимових випробуваннях, показала сучасний зовнішній вигляд, в якому вплив старшої моделі більш ніж помітний — про це говорять великі екрани мультимедійної системи та цифрової панелі приладів Важливий технологічний стрибок, незважаючи на те, що він не буде заснований на новому поколінні урізаного Tourneo Connect, а використовуватиме ту саму платформу «Global B», що й нинішні Transit Courier та Puma, адаптовану для електрифікованих версій.
З цим кросовером він також розділить виробничу лінію румунського заводу в Крайові, заповнивши прогалину, яку вже залишив EcoSport. Нові Transit Courier та Tourneo Courier будуть пропонуватися виключно з переднім приводом та сучасним 1,5-літровим чотирициліндровим дизельним двигуном EcoBlue потужністю 120 к.с. Така версія з’явиться вже 2024 року.
Також протягом декількох днів представлять версію з електромотором, розташованим на передній осі, який даватиме максимальну потужність 100 кВт, що еквівалентно 136 к.с., і літій-іонний акумулятор ємністю 50 кВт/год, з яким максимальна автономність досягатиме до 300 кілометрів.