Клімат в Україні сприяє утворенню корозії, і вона поширюється настільки швидко, що потрібно якнайшвидше звернутися до сервісу. Експерт наголосив, що важливо здійснити ремонт на початковому етапі пошкоджень, а додатковий час автовласнику краще закласти на пошук автосервісом відповідного елемента для заміни. Якщо пошкоджено до 30%, деталь все ще можна відремонтувати.
Однак, за словами Савченка, корозія — не завжди сезонне явище : вона може з’явитися після заміни будь-яких деталей автомобіля, наприклад, скла. Щоб уникнути цього явища, можна використовувати різні засоби — від додаткового захисту до антикорозійної обробки. Все залежить від того, який елемент машини може іржавіти.
Найпопулярнішим місцем виникнення корозії Савченко назвав колісні арки, капот і область навколо вітрового скла. Власникам вітчизняних автомашин також доводиться обробляти днище, щоб уникнути наскрізної корозії. Головне, за словами експерта, вчасно помітити ушкодження. А після тривалих поїздок фахівець рекомендує перевіряти авто на наявність сколів.