Рідкісний ЛуАЗ-2403 для аеродромів показали в мережі

Автомобіль мав цілу низку відмінностей від базової версії "Волинянки".

Час читання: 1 хв.
0

Попри невеликі розміри та досить скромні показники, позашляховик ЛуАЗ мав вельми незвичайну спецверсію у вигляді аеродромного тягача для контейнерів із багажем пасажирів. Автомобіль мав кілька відмінностей у вигляді зовнішніх запчастин, а також мав специфічний жовтий колір, повідомляють на порталі Авто 24.

Враховуючи, що із заводу автомобіль має повний привід 4х4, знижену передачу, блокування диференціала і колісні редуктори, він був практично відразу готовий до місії контейнеровозу, правда в конструкцію авто все ж таки внесли кілька незначних змін.

Зміна передавального числа на колісних редукторах дозволила зробити автомобіль повільнішим, але при цьому збільшити навантаження на гачок, що буксирує. Тепер маленький ЛуАЗ міг буксирувати важкі причепи вагою аж до 3 тонн. Зі змін також варто відзначити укорочене брезентове покриття, яке було високим лише над кріслами водія та переднього пасажира.

Реклама

Позаду автомобіль був посилений зчіпний гак для буксирування. Останньою відмінністю був фірмовий жовтий колір, який наносили на всю аеродромну наземну техніку.

За наявною інформацією, в період з 1987 по 1988 випустили всього 164 спеціальних версії аеродромних ЛуАЗів, що робить це авто супер унікальним. Достеменно відомо, що до середини 2010-х років один такий автомобіль працював в аеропорту Жуляни у Києві. Зараз невідомо, чи є десь ще збережені оригінальні ЛуАЗи, що робить дане авто над рідкісним і досить дорогим.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!