Фахівці ОщадАвто провели аналіз угод за 2022-2023 роки, проведених на сервісі, та з’ясували вподобання жінок під час купівлі авто онлайн. виявилося, що у 26% випадків жінки купували японські автівки. На корейські та німецькі бренди припало 20 і 19% відповідно.
У модельному рейтингу лідирують машини Hyundai Solaris, KIA Rio та Ford Focus. Китайські автівки купує лише 10% автоледі, причому вибір тут очевидний – Chery, Haval і Geely, топ вподобань за моделями очолив Chery Tiggo 7 Pro. А ось на російські моделі жінки виявилися не ласі – тільки 7% жінок вибрали автомобілі LADA, причому переваги віддавали моделі Granta.
Найчастіше користувачки сервісу купують машини з пробігом (90%). Нові авто обирають, відповідно, 10% жінок, проте ця цифра може відрізнятися за регіонами: наприклад, нові транспортні засоби користуються популярністю у москвичок (40%), петербурженок і мешканок Московської області (по 9%). Найактивніше купують автомобілі онлайн мешканки Москви (19%), Санкт-Петербурга (7%) і Єкатеринбурга (5%).
Раніше повідомлялося, що на американському авторинку автовиробники приділяють велику увагу залученню жіночої аудиторії до своїх продуктів. Однак ці спроби поки що не дуже успішні – якщо в середньому частка жіночої аудиторії по ринку становить 41,2%, то в сегменті електромобілів показник знижено до 28%.