Використання запасного колеса стає небезпечнішим процесом у зимові місяці. Це пов’язано з тим, що «докатки» не призначені для тривалого використання та мають низку обмежень, які можуть вплинути на безпеку автомобіля та тих, хто перебуває всередині його. Ось кілька причин, через які використання «запаски» взимку категорично не рекомендується.
Запасні шини зазвичай виготовляються з м’якшого матеріалу, ніж звичайні покришки, а це означає, що вони мають менше зчеплення з дорогою. Це може бути особливо небезпечно взимку, коли дороги вкриті снігом, льодом та сльотою, що ускладнює керування автомобілем. Більшість запасних шин мають нижню межу швидкості, зазвичай близько 50 миль на годину, що може бути важко підтримувати на засніжених та заледенілих дорогах. Перевищення допустимої швидкості може призвести до виходу з ладу шини, наражаючи на ризик водія та пасажирів.
Докатки не призначені для тривалої експлуатації, і їх використання на великих відстанях може призвести до їх нерівномірного зносу. Це може стати причиною погіршення керованості та стійкості, ускладнюючи керування автомобілем у зимових погодних умовах. “Запаска” зазвичай менше за розміром, ніж звичайні шини, а їх обмежений розмір і м’якший склад можуть призвести до того, що вони будуть створювати більший опір коченню. Це може зменшити паливну економічність.
Отже, використання запасного колеса взимку є небезпечною та небажаною практикою. Якщо у вас спустило колесо, краще відремонтувати або замінити шину, якомога швидше, ніж покладатися на «запаску». Якщо вам необхідно використовувати «докатку», важливо їхати обережно, на низькій швидкості та при можливості швидше замінити шину. Пам’ятайте, що ваша безпека та пасажирів мають першорядне значення.