Незважаючи на успіхи штучного інтелекту в справі пошуку життя в космосі, у повсякденному житті його успіхи не такі вражаючі: приміром, застосування безпілотних авто поки не може позбавити міста від пробок, а водіїв — від перевитрати палива.
Щоб частково подолати ці фактори, вчені з Університету Північної Кароліни запропонували затвердити для безпілотного транспорту четвертий сигнал світлофора – білий, пише «Телеграф» із посиланням на видання New Atlas.
Моделювання трафіку показало, що цей колір буде оптимальним. Він сигналізуватиме ШІ-водієві діяти, як автомобілі, що їдуть попереду.
Концепцію четвертого сигналу вперше було озвучено 2020 року. Вчені пояснюють, що існуючі кольори збережуть свої значення, а білий означатиме «йди за транспортом, що йде попереду»: потрібно їхати, якщо їде він, або стояти, якщо він стоїть.
За основу цієї пропозиції взяли ідею, що безпілотники можуть комунікувати один з одним і розподіляти порядок руху ефективніше, ніж світлофори.
За допомогою моделювання вчені з’ясували, що чим більше безпілотних авто на дорозі, тим більше скорочується час простою на перехресті, а за наявності білого сигналу цей виграш часу стає ще значнішим.
Якщо на безпілотники припадає 10% учасників руху, затримки знижуються лише на три відсотки, але якщо їхня кількість досягає 30%, виграш уже перевищує 10%.