Фахівці розповіли про несправності, з якими не хочуть стикатися з автосерсивами.
Робітникам на автосервісах платять за нормами – нормативами часу. Деякі процедури виконуються швидко, але персоналу неприємні. До таких належить шпринцювання. Наприклад, позашляховик Hummer H2 має відразу 11 точок для змащення, у тому числі карданні вали, кульові опори, рульові наконечники, зчленування важелів. Робота ця досить брудна, виконується швидко, а за нормогодини оцінюється невисоко.
Також на автосервісах не люблять роботи зі світлодіодною оптикою. Найчастіше завдання полягає у заміні несправних елементів. Але нові деталі часто коштують дорого, тому клієнти намагаються умовити сервісмена розкрити корпус оптики та перепаяти напівпровідники. Взагалі, LED-фари – нерозбірні, але змінювати всю фару через світлодіод, що перегорів, дуже затратно. Тому автомобілісти зазвичай їдуть до невеликих майстерень, що спеціалізуються на ремонті автомобільної електроніки. Або купують неоригінальні фари.
Також працівники автосервісів не бажають міняти привід ГРМ на старих преміальних автомобілях. Для встановлення нового ланцюга ГРМ у кросоверах VW потрібно демонтувати масу вузлів та деталей, а також сам двигун. Хоча оплачується така робота добре, вона дуже трудомістка та неприємна.
Невдоволення сервісменів викликає прохання знайти «блукаючи» несправності в не найсучасніших машинах. Старі та складні автомобілі завжди стають головним болем працівників. Іноді навіть для звичайних операцій доводиться знімати кузов із рами.