усіма брендами концерну планується продати 1,65 мільйона машин, 600 тисяч з яких мають становити електромобілі, пише CarNewsChina.
Є й інші цілі. Зокрема, удвічі має збільшитися виробництво гібридів. Так само має зрости й випуск машин під брендом Zeekr. Загалом у складі Geely зараз п’ять основних марок: Geely, Lynk&Co, Geometry, Zeekr, Rulian. Дві останні – наймолодші та створені під випуск «зелених» моделей.
Концерн ставить завдання постійно вдосконалювати свої моделі, робити їх більш надійними та відповідальними до запитів клієнтів. Великий прогрес намічається в галузі мультимедійних систем, оскільки віднедавна Geely володіє 79 відсотками акцій Meizu, розробника операційних систем для смартфонів та автомобілів.
Минулого року Geely під усіма своїми марками продала 1,43 мільйони автомобілів. Це на 8% більше, ніж 2021-го. Частка електромобілів щороку збільшується втричі і вже кілька місяців перевищує 30%.
Цього року однією з новинок Geely має стати електричний седан. Поки що його показали тільки на тизері (див. відео нижче). У нього силует ліфтбека і задні двері, що відкриваються проти ходу. Назва моделі невідома.