Завоювавши рекордну частку ринку в Європі в 2022 році, Dacia готується до стрибка в сегмент компактних автомобілів, де, на думку головного менеджера з продажу бренду, зростання цін залишить місце для нових моделей, таких як позашляховик Bigster. Світові продажі недорогого бренду Renault зросли на 6,8% до 573 800 одиниць минулого року. За даними Dataforce, кількість реєстрацій у Європі, основному ринку Dacia, зросла на 16 відсотків, що зробило її одним із найбільш швидко зростаючих брендів у регіоні.
За словами Dacia, частка ринку в країнах ЄС склала 4,2 відсотка, що є своєрідним рекордом для румунського бренду, який Renault придбав наприкінці 1990-х років. Попередній максимум становив 3,7 відсотка у 2019 році, коли світовий продаж складав близько 735 000 штук. За межами Європи Dacias продаються на середземноморських ринках, як-от Північна Африка.
“У нас немає амбіцій географічного зростання”, – сказав Ксав’є Мартіне, старший віце-президент з продажу та маркетингу. “Наш великий ринок завоювання – це сегмент C (компактних) позашляховиків в Європі”.
Мартіне сказав, що посилення правил безпеки та забруднення навколишнього середовища означатиме значне зростання цін у сегменті компактних позашляховиків, яке, за його словами, має найбільший потенціал прибутку в Європі. Декілька років тому, за його словами, більшість компактних позашляховиків коштували близько 25 000 євро, але з приходом екологічних норм Euro 7 та правил безпеки GSR2 «ви побачите, що ціни на позашляховики сегменту C зростуть до 30 000 євро і навіть до 40 000 євро» .
Такі моделі Dacia, як невеликий позашляховик Duster, акумуляторний електромобіль Spring та малолітражний автомобіль Sandero, обійшли своїх конкурентів на тисячі євро. Dacia заявляє, що пропонує неперевершене «співвідношення ціни та якості» з ідеєю дизайну та вартості, яка поєднує у собі готові технології Renault та низькі витрати на робочу силу на її заводах у Румунії та Марокко.
Мартіне не став коментувати два компактні автомобілі, які будуть випущені після Bigster у 2025 році. Заміна Duster на тій же платформі CMF-B, як і Sandero, з’явиться першою, що очікується в першій половині 2024 року.