Tesla заробляє більше грошей із кожного проданого автомобіля, ніж будь-який з її глобальних конкурентів. Тепер генеральний директор Ілон Маск використовує цю прибутковість як зброю в розпочатій ціновій війні електромобілів.
Аналіз галузевих даних, проведений агентством Reuters, показує, що Tesla , яка колись була одним із найбільших збитків в автомобільній промисловості, за останній рік значно випередила більшість основних конкурентів із прибутку на автомобіль. Так, Tesla заробила 15 653 долари валового прибутку на автомобіль у третьому кварталі 2022 року, що більш ніж у два рази більше, ніж у Volkswagen Group , у чотири рази більше, ніж у Toyota, і вп’ятеро більше, ніж у Ford Motor.
Протягом більшої частини цього року Tesla приєднувалася до конкурентів в агресивному підвищенні цін на найпопулярніші автомобілі, такі як позашляховик Model Y . Нестача напівпровідників та інших матеріалів призвела до зниження виробництва в автомобільній промисловості, що дозволило компаніям усієї галузі зосередитись на моделях з вищою маржею та отримати високий прибуток, навіть коли обсяги продажу впали.
Рішення Tesla змінити курс і витратити свою перевагу у виробничих витратах на зниження цін тепер кидає виклик стратегіям збільшення прибутку порівняно з обсягом, який такі відомі автовиробники, як GM , використали після фінансової кризи 2008 року та подвоїли під час пандемії.
Щоб контролювати виробничі витрати, Tesla вклала значні кошти у нові технології виробництва, такі як використання великих виливків для заміни дрібних металевих деталей.
Генрі Форд знизив ціни на свою Model T на початку 20-го століття, коли його інноваційна система масового виробництва набрала обертів. У 1980-х і 1990-х роках Toyota використовувала перевагу у витратах, що забезпечує її системою ощадливого виробництва, щоб пропонувати функції за цінами, з якими детройтські автовиробники важко справлялися. Тепер Toyota перезавантажує свою стратегію під тиском Tesla .