Toyota втратила звання найдорожчого автомобільного бренду

Час читання: < 1 хв.
0

Brand Finance опублікувала щорічний рейтинг Global 500, до якого входять п’ять сотень найдорожчих брендів світу. В автомобільній категорії на першому місці опинилася Tesla, якій вдалося обійти торішнього лідера Toyota. Другий рядок зайняв Mercedes-Benz, а Toyota цього року стала лише третьою – вартість японської компанії знизилася на 18 відсотків, а сама вона опустилася у глобальному рейтингу з 12 позиції на 19-у.

За даними Brand Finance, вартість Tesla оцінюється в 66,2 мільярда доларів, що на 44 відсотки вище за її торішню ціну. У загальному рейтингу американський автовиробник піднявся з 28-ї на дев’яту позицію.

Серед автомобільних компаній друге місце дісталося Mercedes-Benz, який оцінили у 58,8 мільярда доларів – на три відсотки дешевше, ніж торік. У топ-500 серед усіх брендів німецька марка опустилася на одну сходинку та посіла 16 місце. Toyota, яка минулого року була найдорожчим автомобільним брендом, цього року оцінена в 52,5 мільярда доларів (-18 відсотків).

Реклама

Якщо розглядати перші 20 брендів у глобальному рейтингу, то автомобільних серед них лише три. Натомість у топ-50 потрапили BMW (33 місце), Porsche (40 місце), Mitsubishi (43 місце) та Volkswagen (47 місце).

Лідером за темпами зростання вартості, окрім Tesla, виявився китайський BYD: він додав 57 відсотків і оцінюється в 10 мільярдів доларів. Також варто відзначити виробника батарей для електромобілів CATL, який потрапив до рейтингу і опинився на 135 позиції з оціночною вартістю 14,7 мільярда доларів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!