- ОККО;
- WOG;
- SOCAR;
- SHELL;
- KLO;
- PRIME;
- ZOG;
- АВІАС;
- AMIC;
- AVANTAGE 7;
- CHIPO;
- BVS;
- БРСМ-Нафта;
- Neftek;
- U.GO;
- BILL OIL;
- ЕНЕРГО-ЕКСПОРТ;
- ПАТРІОТ;
- ЄВРО 5.
За вже знайомою системою, експерти розподілили всі отримані результати у дві зони:
- зелена (результати перевірки відповідають усім нормативам, а іноді навіть мають “запас”);
- червона (паливо не відповідає чинним нормам ДСТУ (Евро-5)).
Водночас експерти зазначили, що оскільки в Україні через воєнний стан можна продавати паливо стандарту Євро-3, то формально навіть дизель із червоної зони відповідає ДСТУ, але чи варто його заливати в авто, чи ні, кожен власник авто чи генератора вже вирішуватиме самостійно.
Зелена зона для “звичайного” дизеля
З 19 відібраних екземплярів у зелену зону потрапили лише 8 зразків. (SOCAR, ОККО, WOG, KLO, PRIME, ZOG, AVANTAGE 7 і CHIPO). Рекордсменом за температурою замерзання стало пальне від WOG, яка може спалахнути навіть при температурі мінус 26.
Червона зона “звичайний” дизель
11 зразків дизельного палива не пройшли перевірку на відповідність ДСТУ. Так, згідно з державними стандартами, дизель не повинен замерзати за температури -20 і нижче. Топ три антирекорди за температурою замерзання дизеля поставили АЗС АВІАС (-11 °С), BILL OIL (-9 °С) та AMIC (-7 °С).
Преміальне дизельне паливо
Як не дивно, але переплата за так званий “арктичний” дизель, якщо заливати його на преміальних АЗС має право на існування. Так, чотири відібрані сорти преміального “зимового” дизеля показали результат замерзання на рівні (-33…-36°С). Єдиний сорт дизеля, який не виправдав очікування – БРСМ-Нафта (EURO +), який замерзає при – 19