Компанія Volkswagen оголосила про плани модернізації платформи MEB, на якій базуються всі електромобілі концерну. Після доопрацювання архітектура отримає найменування MEB+: на її основі можна буде будувати більш різноманітний та більш далекобійний модельний ряд. Вже до 2026 року Volkswagen розраховує випустити 10 нових моделей електромобілів.
Архітектуру MEB у Volkswagen називають «новаторською, успішною та конкурентоспроможною». Перша модель на її базі, хетч VW ID.3, була випущена в 2019 році, а зараз загальний тираж електромобілів всіх брендів, що входять до VW Group, перевищує 670 тисяч екземплярів.
Volkswagen розраховує зберегти принцип модульності, що дозволяє розробляти на базі архітектури електромобілі різних класів. Проте основну концепцію MEB буде технологічно вдосконалено. Наприклад, вже заявлено, що на MEB+ застосують нові акумуляторні осередки, що забезпечить електромобілям запас ходу до 700 км на одному заряді. Ба більше, архітектура підтримуватиме струм зарядки потужністю до 175–200 кВт та дозволить застосувати нові технології автономного водіння.
Коли саме MEB+ буде доведено до серійної стадії, поки що невідомо: Volkswagen обіцяє лише інвестувати найближчими роками у її розроблення значні кошти. Тим часом, серед електромобілів, які VW виведе на ринок у період до 2026 року, будуть як спортивні та преміальні моделі, так і доступний електромобіль. Ціна його базової версії становитиме приблизно 25 тисяч євро, водночас раніше повідомлялося, що він може вийти у двох типах кузова – невеликий хетч та спортивний кросовер.