Датське видання FDM опублікувало підсумки випробувань двох версій електричного кросовера Toyota bZ4X на запас ходу на одному заряді. Технічний редактор видання назвав їх такими, що «розчаровують», оскільки обидві модифікації не проїхали навіть половини дистанції, заявленої виробником.
Одномоторна версія Toyota bZ4X має відповідно до сертифікаційних вимірів за циклом WLTP проїжджати 504 км, але журналісти змогли подолати на ній лише 246 км. Реальний запас ходу двомоторної модифікації також значно меншим — 215 кілометрів поти 461 кілометр.
Видання тестує електромобілі на максимальний пробіг у рівномірному русі на швидкості 110 км/год із включеним обігрівачем салону. Можливо, невисокі результати bZ4X пов’язані з температурою повітря +4 градуси, за якої проводилися випробування, але експерти видання підозрюють, що насправді причина у невідповідності реальних та паспортних характеристик акумуляторів. Також наголошується, що схожі показники вже були отримані колегами FDM із інших скандинавських ЗМІ. Видання згадує скарги на скромний запас ходу з боку перших норвезьких власників bZ4X.
Представник датського імпортера Toyota вже заявив, що проблема уважно вивчається як у Токіо, так і в Брюсселі, де знаходиться головний офіс європейського підрозділу концерну. Однак жодних висновків поки що не озвучено: оприлюднити висновок виробник обіцяв пізніше.