При виборі між новим авто та вживаним, дуже багато автолюбителів вибирають новий автомобіль. Тут діє проста логіка з розряду, що як мінімум перші кілька років з новим авто не буде жодних проблем. Водночас і власники нових авто бувають не зовсім задоволені своїми покупками. Нещодавно агентство JD Power опитало 36 тисяч автомобілів про їх задоволеність новим авто, купленим у 2022 році.
Загалом експерти зазначають, що покупців нових авто не влаштовує зростання цін та дилерські націнки. У сегменті “масових” автомобілів результати виявилися дуже несподіваними. Найзадоволенішими виявилися покупці автомобілів Buick (825 балів), на другому місці – Dodge (816), а на третьому – Subaru (804).
Преміум-сегмент у 2022 році також досить сильно дивує, адже тут перше місце посів бренд Alfa Romeo (833 бали), друге місце – у Porsche (831 бал), а третє – у Lexus (819).
Крім “задовільних” марок авто в JD Power відзначили, що загалом за 2022 рік виділилося кілька тенденцій в автомобільному світі:
- власники бензинових та дизельних авто більше задоволені своїми машинами, ніж власники електрокарів;
- покупці більше задоволені, коли замовляють автомобіль із заводу в індивідуальній комплектації, а не купують те, що є на складі;
- власники електрокарів засмучені через те, що їм недостатньо ретельно пояснюють, як правильно заряджати та використовувати автомобіль;
- придбання автомобілів дедалі більше йде в онлайн і покупці майже не відвідують автосалони.