Європейська комісія запропонувала прийняти новий стандарт Євро-7 для легкових та легких комерційних автомобілів, щоб зменшити обсяг викидів і тим самим покращити якість повітря у регіоні. Тепер європейський парламент і Рада країн ЄС мають розглянути пропозицію Єврокомісії.
Як зазначається, ухвалення стандарту «Євро-7» дозволить до 2035 року скоротити викид NOx (оксидів азоту) від автомобілів та фургонів на 35% порівняно з «Євро-6» та на 56% порівняно з «Євро-6» від автобусів та вантажівок. Водночас викиди частинок із вихлопної труби легкових та легких комерційних авто мають зменшитися на 13%, а від автобусів та вантажівок – на 39%.
Стандарт «Євро-7» включатиме вимоги, пов’язані з шинами і акумуляторами, а значить, поширюватиметься не лише на авто з ДВЗ, але і на електромобілі, що набирають популярність в Європі.
Очікується, що перехід на Євро-7 призведе до збільшення вартості автомобілів. Так, легковики можуть подорожчати на 90-150 євро, а автобуси та вантажівки можуть додати в ціні приблизно 2600 євро.