Утримувати машину стало дорого. Тому власники авто намагаються скоригувати цю статтю видатків. Головне, щоб зайва ощадливість не додала нових проблем. Автоексперт Михайло Колодочкін розповів, на чому можна заощадити, а на чому категорично не можна.
Паливо – на ньому можна заощадити багато
Перший варіант – скоротити кількість непотрібних поїздок.
Другий варіант – вибір оптимального маршруту та часу поїздки.
Третій варіант – найдієвіший, на думку експерта – змінити стиль їзди.
Альтернативне харчування
Експерт розповів, що категорично не можна розглядати перехід на низькооктановий бензин для постійного використання. Будь-який виробник вказує основне та резервне паливо — останній слід використовувати тільки в крайніх випадках.
Також варто уникати підозріло дешеві заправки. Імовірність залити там неякісне пальне набагато вища, ніж на брендових.
Крім того, переходити на газ є сенс, якщо їздите багато. Він дійсно майже вдвічі дешевший за бензин. Тільки потрібно врахувати витрати на купівлю та встановлення ГБО, на оформлення в ДІБДР та додаткове обслуговування.
Обслуговування
Від послуг офіційних сервісів з фінансових міркувань багато хто відмовляється, особливо після закінчення гарантійного терміну. У неофіціалів роботи коштують дешевше. І це не гаражні майстри, а фахівці з конкретного бренду та з відповідним ремонтним та діагностичним обладнанням.
Ще більше можна заощадити, якщо самі візьметеся придбанням витратних матеріалів — мінус ще 20–30%. Деякі операції можна виконати самостійно. Якщо, звичайно, є місце, бажання та мінімальна навичка слюсарних робіт, повідомляє експерт.
Моторне масло
Заощаджувати на моторній олії потрібно обережно. Ні рідкісніша заміна, ні використання невідомого виробу тут категорично не підходять. Але, як і у випадку з іншими розхідниками, фірмовим маслам можна знайти заміну. І причому за характеристиками вона буде не гіршою.
Охолоджуюча рідина
Машина їздитиме навіть із старим антифризом, який не міняли роками. Але ця економія має сенс лише тоді, коли ви збираєтеся продати транспортний засіб, переклавши всі турботи та витрати на нового власника. Якщо термін заміни рідини добіг кінця, і ви плануєте експлуатувати авто далі – обов’язково потрібно купити антифриз. У старому збільшується кислотність складу, погіршується антикорозійний захист.