Паливо стандарту Євро-3 – як не вбити двигун в автомобілі

Щоб наповнити ринок палива в Україні, держава заплющила очі на його якість.

Час читання: < 1 хв.
0
epa10251036 An attendant pumps fuel into a vehicle at a gasoline station in Sana'a, Yemen, 18 October 2022. The Houthis-controlled petroleum authority has cut retail price of gasoline from 575 to 525 Yemeni rials per one litter (from one euro to 0.95 euro per one litter) in the northern Yemeni provinces under its control, in line with the global decline in oil prices as well as the flow of fuel imports into the Houthis-held ports. EPA-EFE/YAHYA ARHAB

Більшість сучасних автомобілів для коректної роботи потребує паливо стандарту Євро-5, але на більшості українських заправок у період воєнного стану повернувся бензин стандарту Євро-3. Багато автовласників зіткнулися з прямими наслідками погіршення якості палива – збільшення витрати та нестабільна робота двигуна.

Частина АЗС намагається навіть в умовах війни завозити паливо стандарту Євро-5, але йдеться далеко не про всі заправки. Сьогодні йтиметься про те, що буде, якщо залити в автомобіль паливо, яке відповідає “застарілим” стандартам. Крім того, що кожен новий клас палива є більш екологічним, тут також йдеться про прив’язку двигунів до конкретного виду палива і у разі використання палива старих стандартів двигун і його підсистеми можуть швидко вийти з ладу.

Якщо говорити про основні проблеми, які можуть бути з мотором від заправки палива стандарту Євро-3, то тут виглядає так:

  • швидше забиваються каталізатори та сажові фільтри у вихлопній системі;
  • у дизельних авто може бути утруднений пуск на холодну;
  • в моторі можуть створюватися додаткові утворення у вигляді нагару, що прискорює зношування циліндро-поршневої групи;
  • підвищений ризик появи корозії.
Реклама

Таким чином, якщо ви помітили у свого автомобіля одну з вищезгаданих ознак, то варто подумати про зміну АЗС.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!