Російський автовиробник вкрав американські двигуни та німецькі коробки передач

Час читання: < 1 хв.
0

До того, як КамАЗ потрапив під західні санкції, компанія мала кілька спільних підприємств. На них робили дизельні двигуни американської корпорації Cummins, коробки передач німецької ZF, гальмівні системи Knorr-Bremse та багато іншого. А зараз, коли західні компанії пішли з країни-агресора, росіяни просто перейменували цю продукцію і продовжують її випускати й надалі.

КамАЗ “націоналізував” американські двигуни та німецькі коробки передач, а якщо говорити відверто, то просто вкрав їх. У внутрішніх, сертифікаційних та інших документах агрегати почали називати «камазівськими» назвами.

Наприклад, рядний 6-циліндровий турбодизель Cummins ISB6.7 E5250 відтепер перейменований на КамАЗ-667.513-250, а 9-ступінчаста механічна коробка замість ZF 9S 1310ТО стала називатися Z3 КА. При цьому двигун навіть зберіг блок керування Cummins, форсунки Bosch та турбокомпресор Holset.

Реклама

Крім того, у Набережних Човнах дуже оперативно освоїли стратегію паралельного імпорту, а також знайшли постачальників із так званих дружніх країн. Наприклад, замість зчеплень ZF-SACHS компанія тепер закуповує вироби турецької фірми Donmez, а також китайських виробників Changchun Yidong Clutch та Prawolf Huzhou Clutch.

А ще КамАЗ буквально завалили замовлення повнопривідних вантажівок для армії. Звісно, ​​українці знищують старі машини у боях, тож треба поповнювати запаси металобрухту.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!