Як підготувати акумулятор до холодів – поради водіям

Щоб автомобіль не підвів вас взимку, потрібно подбати про всі його системи заздалегідь.

Час читання: < 1 хв.
0
Starting one car with battery jumper cables from accumulator of another automobile

Насамперед дана стаття буде корисною тим, у кого в автомобілі стоїть відносно не нова батарея, якій вже кілька років з моменту покупки. Якщо в автомобілі стоїть нова акумуляторна батарея, то з нею не варто проводити ніяких маніпуляцій. Отже, розпочати обслуговування будь-якого акумулятора варто почати з очищення.

Сам корпус акумулятора варто очистити від бруду, олії та металевого пилу. При витіканні електроліту його варто витерти ганчіркою змоченою в 15 – 20% розчині питної соди, після чого насухо витерти місце розливу сухою ганчіркою. Ще одним видом забруднення акумулятора може бути окислення клем. У цьому випадку клеми зачищають наждачкою, а при наступній установці змащують їх солідолом.

Якщо акумулятор обслуговується, обов’язково потрібно очистити вентиляційні отвори в кришці і пробках, а також перевірити рівень і щільність електроліту в кожній банці. Якщо акумулятор повністю розряджений, то його варто піддати контрольно-тренувальному циклу (КТЦ). Після цієї процедури можна дізнатися, наскільки реальна подальша експлуатація акумулятора.

Реклама

Якщо КТЦ провести неможливо, потрібно зняти з автомобіля акумулятор повністю зарядити від зовнішнього зарядного пристрою, після чого коригувати щільність електроліту. Якщо щільність вище за норму — долити дистильованої води, якщо нижче — електроліт щільністю 1,4 г/см3.

Також варто враховувати, що взимку ємність акумулятора може значно впасти, тому при низьких температурах рекомендується утеплювати акумуляторну батарею. Найпростіший спосіб утеплення акумулятора – спеціальний чохол із товщиною стінок 15 – 30 мм. При цьому варто пам’ятати, що чохол не може бути герметичним і в ньому повинні бути отвори для виходу воднево-повітряної суміші.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!