В кінці минулого століття в колишні радянські республіки почали поставляти іномарки, серед яких у автолюбителів незабаром з’явилися «любимчики». Експерти розповіли про дев’яти машинах, які переганяли з-за кордону в першу чергу.
У 90-ті роки в Росії високим попитом користувалися LADA Samara, створені для експорту. Такі автомобілі відрізнялися більш багатим оснащенням і більш якісними запчастинами. Народну популярність також зміг роздобути надійний, невибагливий і в той же час комфортний седан Mercedes E-class W123.
Через своєї форми кузова Audi 100 C3 отримав прізвисько «оселедець», проте був любимо багатьма росіянами. Перш за все автомобіль міг похвалитися місткістю і комфортом. Німецький BMW 5-series Е34 за його надійність порівнювали з радянським танком Т-34.
Volkswagen Passat B3 в Росії купували переважно в кузові універсал. Автомобіль цінувався за місткий багажник, невибагливість і доступні запчастини. На Opel Kadett E вибір зупиняли ті, кого цікавили ціна і витрата палива.
Недосвідчені автолюбителі віддавали перевагу Ford Sierra з простою конструкцією і гарною підвіскою. Toyota Mark II X80 заслужив популярність завдяки надійності і адекватному ціннику. Нарешті, варто згадати і Mitsubishi Galant MkVI, який свого часу вважався передової моделлю.