Як різні країни борються із заторами

У всіх держав до вирішення цієї проблеми – різні підходи

Час читання: 2 хв.
0

У багатьох містах, щоб зменшити затори на дорогах, плату за в’їзд стягують на найбільш завантажених ділянках. Але це лише один із варіантів боротьби з пробками.

Наприклад, у таких містах, як Лос-Анджелес, Нью-Йорк, Париж, Лондон тощо, запроваджено платний вхід у певні райони. Наприклад, у Лондоні потрібно заплатити £14, щоб потрапити. Крім того, усі вони дійсні лише з понеділка по п’ятницю, з 7:00 до 18:00, за винятком свят (і вихідних).

Крім того, у Лондоні водії старих автомобілів, які забруднюють навколишнє середовище (більше норми), повинні платити 12,50 фунтів стерлінгів за в’їзд у зону з низьким рівнем викидів.

Реклама

Наприклад, у Китаї на дорогах встановлюють камери. Таким чином держава розправляється з автомобілями, які незаконно припарковані на дорозі.

Крім того, Китай і Японія використовують складні перехрестя, які також допомагають боротися з пробками. Найскладніші рішення подібного роду можна знайти в Китаї. При висоті 37 м він також включає 15 з’їздів і 20 смуг.

Однією з найпопулярніших практик є фінансування громадського транспорту. Сьогодні практично в будь-якому великому місті є окремі смуги для цього руху. Ось чому іноді люди навіть можуть швидше дістатися до місця призначення в автобусі, тому що вони не потрапляють у затори.

У Південній Кореї уряд пішов далі, поєднавши метро з наземним громадським транспортом. Зараз люди витрачають на пересадки не більше двох хвилин.

У Нью-Йорку влада побудувала понад 250 кілометрів велосипедних доріжок на Бродвеї. Там також збільшилася кількість автобусних маршрутів, а з травня 2009 року вулицею вже не можуть їздити приватні автомобілі.

У Греції винайшли незвичайний спосіб боротьби з пробками. Все залежить від того, чи парні числа в календарі. Якщо так, то в центр міста можуть в’їжджати лише машини з парними номерами, якщо ні – лише з непарними.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!