Пробіг – один із найважливіших показників, на який орієнтуються покупці. Сучасні машини – це складні механізми, і часом при пробігу в 100-150 тисяч кілометрів збільшується ризик виходу з ладу вузлів, вартість яких дорівнює залишковій вартості автомобіля.
Щоб приховати справжній стан автомобіля, пробіг часто-густо просто скручують. Ні для кого не секрет, що на вторинному ринку майже 40 відсотків автомобілів ви знайдете з нечесним одометром. З’ясовуємо, як визначити реальний пробіг автомобіля, а заразом і чесність продавця.
Визначити справжній пробіг машини допоможе стан гальмівних дисків. Досвідчені водії знають, що чим більше фаска, тим сильніше зношування диска. Машина точно проїхала не менше 100 тисяч кілометрів, якщо фаска диска більша, а диск менше 10 мм. Звичайно, іноді перед продажем автомобіля гальмівні диски можуть міняти на нові. Але найчастіше це просто не вигідно.
Про пробіг розкажуть шини. Їхній ресурс зазвичай становить п’ять сезонів – приблизно 50 тисяч кілометрів. Тобто якщо на автомобілі з пробігом 25 тисяч кілометрів стоять нові шини, у вас має з’явитися як мінімум підозра.
Про те, скільки насправді проїхав автомобіль, розповість і стан його салону. Зверніть увагу на протерті накладки педалей, стан ременів безпеки, дверей водія, кнопки зі стертим малюнком, потерті підлокітники, кермо та інші ознаки тривалості експлуатації машини.
Ще один важливий показник тривалості та умов експлуатації автомобіля – лобове скло. Якщо ви виявите на ньому сколи та тріщини – машину швидше за все не шкодували і з часом ви знайдете ще багато проблем.