У своєму 7-місному концепті VISION 7S компанія ŠKODA AUTO вперше демонструє реалізацію нового підходу у дизайні, що поєднує міцність, функціональність і природність. VISION 7S також є першим автомобілем ŠKODA з матовим кольором кузова. В інтер’єрі використані екологічно чисті матеріали, а значна частина елементів керування виконана у вигляді інтерактивних поверхонь. Концепт-кар може похвалитися запасом ходу понад 600 кілометрів за циклом WLTP завдяки батареї ємністю 89 кВт/год.
Концепт ŠKODA VISION 7S з батареєю ємністю 89 кВт/год VISION 7S має запас ходу понад 600 кілометрів і здатний швидко заряджатися на зарядній станції потужністю 200 кВт. Інтер’єр дозволяє зазирнути в майбутнє індивідуальної мобільності: різноманітні конфігурації салону для різних ситуацій, встановлення дитячого крісла на центральній консолі та особливо інтуїтивно зрозуміле керування великим центральним дисплеєм, що обертається.
Нове «обличчя» ŠKODA
ŠKODA VISION 7S є першою моделлю, яка виконана в абсолютно новому, яскравому дизайні. Передня частина автомобіля містить знайомі елементи, такі як фірмова лінія капоту ŠKODA. У той же час замість зображення крилатої стріли розміщено текстовий логотип ŠKODA, доповнений новою смугою розсіяного світла. Вона простягається по всій ширині автомобіля у верхній частині та має підсвічену графіку. Так званий «Tech Deck Face» втілює сучасну інтерпретацію знайомої решітки радіатора ŠKODA. Незважаючи на подібні лінії, ця деталь стала значно плоскішою і ширшою, ніж оригінал. Ребра замінено темним склом, яке приховує датчики автомобіля.
Вузькі фари розташовані далі назовні у два ряди. Денні ходові вогні заходять далеко на крила та разом утворюють різко окреслену верхню лінію літери «T», візуально обрамляючи передню частину. Задні світлодіодні ліхтарі також розташовані у формі «Т» із заходом на крила. Цей дизайнерський акцент повторюється на віртуальних зовнішніх дзеркалах, а також сенсорних ручках дверей, що заглиблені в корпус і розташовані вертикально.
Бампери ŠKODA VISION 7S виготовлені з перероблених шин. Цей матеріал також використовується для накладок колісних арок і додає міцний візуальний акцент. Спереду інтегровано сім вертикальних повітрозабірників, через які повітря надходить до систем охолодження та гальм. Центральний елемент яскраво-помаранчевого кольору після трансформації слугує гаком спереду і фаркопом ззаду. Крім того, за його допомогою можна безпечно вимкнути струм високої напруги автомобіля ззовні, якщо це необхідно.
Колеса мають діаметр 22 дюйми; аеродинамічно оптимізовані диски майже повністю закриті. Додаткові отвори розташовані у колісних арках, звідки тепле повітря, що утворюється в результаті охолодження високовольтної батареї, виходить назовні. Плоска лінія даху плавно спускається до задньої частини та зливається з яскраво вираженим спойлером на даху для посилення аеродинамічного ефекту. Логотип ŠKODA, розташований на дверях багажника, підсвічується так само, як і у передній частині автомобіля. Матовий колір металік Explorer Green підкреслює мінімалістичний вигляд VISION 7S. Це також перша ŠKODA з матовим кольором кузова.
Знайома функціональність у новому форматі
Просторий мінімалістичний інтер’єр, як і можна було очікувати від ŠKODA, створює відчуття безпеки, яке ще більше посилюється завдяки поєднанню темних і світлих матеріалів. У салоні немає шкіряних елементів, здебільшого використані екологічні і надзвичайно міцні матеріали. Приміром, підлога VISION 7S виготовлена з перероблених шин, а накладки вкрити тонким матовим металевим шаром, що зберігає цінні ресурси. Тканини виготовлені зі 100% переробленого поліестеру.
Концепт VISION 7S вміщає до семи пасажирів. Інтер’єр симетричний, що дає всім пасажирам однакове відчуття простору. Верхня лінія панелі приладів продовжується на дверних панелях, доповнюючи дизайн, що обтікає, і створює відчуття захисту. Крім того, широка горизонтальна панель приладів простягається до дверей, підкреслюючи легкий і просторий салон.
VISION 7S пропонує пасажирам дві різні конфігурації салону з центральним сенсорним екраном, що обертається, і розсувними елементами для створення ідеальної атмосфери для різних ситуацій – за кермом і для відпочинку. Під час водіння всі елементи керування знаходяться в ідеальному положенні в межах легкої досяжності для водія, а центральний 14,6-дюймовий сенсорний екран орієнтований вертикально для покращеного доступу та накопичення інформації. Під час зарядки або зупинки режим Relax можна вибрати натисканням кнопки на центральній консолі. Інтер’єр перетворюється одним елегантним, синхронним рухом; рульове колесо та панель приладів відсуваються від водія та пасажирів, створюючи додатковий простір. Сидіння першого ряду відсуваються назад та частково розвертаються для додаткового комфорту, а також дозволяють заднім пасажирам бачити екран. Сидіння другого ряду також рухомі. Таким чином всі пасажири можуть насолоджуватися більш зручним положенням та кращим оглядом екрана, який повертається в горизонтальне положення для оптимального відображення розважального контенту.
Для VISION 7S команда дизайнерів ŠKODA переосмислила HMI автомобіля з нуля, підкресливши ідеальну гармонію між тактильним (ручним) і віртуальним (на екрані) елементами керування. Все було розроблено з метою спрощення взаємодії з користувачем. Елементи управління інтуїтивно зрозумілі, що дозволяє водієві легко знайти та використовувати потрібну функцію.
У режимі Drive водій отримує переваги від вдосконаленої системи проекції на лобове скло, яка відображає найважливіші дані про водіння, і 8,8-дюймової цифрової панелі приладів для додаткової інформації. Двоспицеве кермо повністю перероблене і розташоване нижче панелі приладів. Спеціальні коліщатка тактильної прокрутки дають доступ до найважливіших функцій під час водіння і виділені яскраво-помаранчевими акцентами для швидкої орієнтації. У режимі Relax водій може керувати більш складними функціями за допомогою інтегрованої сенсорної панелі на нижній спиці.
У центрі інтер’єру домінує великий 14,6-дюймовий екран, що обертається, найбільший з коли-небудь встановлених в автомобілі ŠKODA. У режимі Drive дисплей орієнтований вертикально, що дозволяє ідеально розміщувати інформацію; верхня частина екрана, наприклад, присвячена важливому візуальному вмісту, такому як карта та навігаційні вказівки, тоді як нижня область легко доступна для керування завдяки ергономічній підставці для руки на центральній консолі. Користувач може регулювати кількість інформації, просто проводячи пальцем вгору або вниз. Крім того, віджет-меню можна використовувати для прокручування різних функцій. Наприклад, зображення дитячої камери можна розмістити будь-де в області, визначеній користувачем. Область, що залишилася, можна використовувати у високій роздільній здатності, наприклад, для карт. У режимі Relax, зокрема, якщо екран орієнтований горизонтально, встановлені користувачем програми можна використовувати для перегляду фільмів або ігор. Враховуючи більшу відстань до екрана, коли сидіння відкинуті, інформаційно-розважальною системою також можна керувати за допомогою смартфона.
Перероблена центральна консоль має шість додаткових кнопок, які надають водієві прямий доступ до інформаційно-розважальних систем, телефону, налаштувань автомобіля, навігації та меню програм; шосту кнопку можна призначити самостійно. Нижче знаходяться три великі поворотні регулятори; два зовнішні призначені для клімат-контролю, тоді як середній контролює вміст екрана. Його можна використовувати для збільшення та зменшення масштабу карти та прокручування списків. Під ними знаходяться дві кнопки для перемикання між режимами Drive і Relax і спеціальне колесо прокрутки гучності. Подібно до елементів керування на кермі, кнопки та диски мають яскраво-помаранчеві акценти для полегшення орієнтації.
Смартфони можна розмістити на центральній консолі. Це основні джерела інформації та налаштування для всієї системи і їх можна використовувати як віддалений пульт керування. Вони утримуються на місці за допомогою магнітів і частково закриті центральним підлокітником.
Пасажири другого та третього рядів можуть за допомогою магніту прикріпити свої пристрої до спинок передніх сидінь для оптимального огляду. Інтерактивні поверхні з кольоровими індикаторами, що просвічують крізь тканину, вбудовані в дверні панелі. Яскраве світло Flashy Orange, наприклад, вказує на дверні замки, приховані в нижній частині панелі, тоді як синє або червоне світло візуалізує зміни температури кондиціонера. Ви також можете писати на тканині пальцем – залишати короткі записи, а діти можуть створювати маленькі малюнки.
Дитяче крісло встановлене у найбезпечнішому місці автомобіля проти напрямку руху. Тримач інтегрований у центральну консоль, яка простягається до другого ряду сидінь. Це означає, що дитина оптимально захищена, а пасажири другого ряду можуть завжди стежити за нею. Додаткова внутрішня камера в задній частині даху також може передавати відео дитини на центральний дисплей інформаційно-розважальної системи. Це дає змогу водієві та передньому пасажиру постійно бачити дітей у салоні.
Більше функцій Simply Clever
VISION 7S представляє нову серію функцій Simply Clever, якими відома ŠKODA. Вентиляційні отвори на панелі приладів працюють у прихованому дифузному режимі, поки не знадобиться потужніша вентиляція; одним натисканням кнопки вони ковзають вгору, щоб забезпечити прямий потік повітря.
Під рухомою центральною консоллю розташовані магнітні поверхні, куди можна надійно прикріпити фірмові металеві пляшки ŠKODA з напоями або аптечку. VISION 7S також укомплектований практичними рюкзаками, які кріпляться до магнітів у спинках сидінь і їх можна брати з сім’єю на вихідні. Великий панорамний скляний дах наповнює салон VISION 7S світлом, а за центральним екраном розташований великий кристал, колір якого вказує на стан зарядки VISION 7S.