Dodge провів світову прем’єру нової моделі — компактного кросовера Hornet. Ця машина створена не з нуля, вона є злегка перелікованою версією Alfa Romeo Tonale, що випускається вже кілька місяців. Нагадаємо, і Alfa Romeo, і Dodge – складові єдиного холдингу Stellantis.
Кузов у новинки майже повністю уніфікований з Tonale , оригінальними у Hornet є тільки оперення, блок-фари, ліхтарі та деякі інші незначні деталі. Цільовий ринок для Dodge — північноамериканський, де він пропонуватиметься у двох варіаціях, що позначаються приставками GT та R/T .
GT обладнаний 2,0-літровою бензиновою турбованою силовою установкою потужністю 265 л.с. і крутним моментом 400 Нм, який працює в парі з 9-ступінчастою АКПП та повним приводом.
R/T укомплектований системою типу «гібрид, що підзаряджається», що включає 1,3-літровий бензиновий турбо, електродвигун, 6-ступінчастий «автомат», літій-іонну батарею ємністю 15,5 кВт*год і стартер-генератор. ДВЗ наводить передню вісь, електромотор – задню. Сумарна віддача системи – 285 к.с. та 519 Нм. На чистій електротязі машина може проїхати до 56 км.
У Hornet R/T також передбачено режим PowerShot , який дозволяє додати додаткові 25 к.с. потужності, щоправда, на період трохи більше 15 секунд. Ця функція буде корисною при обгонах на трасі. Час розгону 0-60 миль/год (96 км/год) у звичайному стані становить 6,1 секунди, у режимі PowerShot – 5,1 секунди.
Обидві силові установки взяті з арсеналу Tonale , щоправда, Alfa Romeo не має режиму PowerShot.
Щодо стандартної версії моделі у Hornet R/T допрацьовано шасі — застосовані спортивні амортизатори Koni FSD та посилені гальма Brembo з чотирипоршневими супортами.
У салоні – 12,3-дюймовий цифровий щиток приладів та 10,3-дюймовий екран медіасистеми.
Замовлення на Dodge Hornet у США почнуть приймати восени.