Китайська Hezhong Auto запускає флагманський седан бренду електромобілів Neta. Попередні замовлення на першу преміальну модель бренду Neta S розпочнуться 6 червня 2022 року.
Раніше бренд позиціонувався як виробник бюджетних автомобілів. Його компактні електричні кросовери Neta V і Neta U доступні в Китаї за 11 000 і 17 500 доларів відповідно. Седан Neta S намагається закріпитися в преміальному сегменті. У компанії називають його потенційним конкурентом Xpeng P7, BYD Han і Tesla Model S.
Китайський седан має загальну довжину 4980 мм, ширину 1980 мм, висоту 1450 мм і колісну базу 2980 мм. Для порівняння, Xpeng P7 із подовженою колісною базою (2998 мм) має 4880 мм у довжину, 1896 мм у ширину та 1450 мм у висоту.
Neta S буде доступна на ринку у двох електричних і одній гібридній версіях. Задньопривідний електричний седан отримав 231-сильний двигун, а повнопривідний отримав ті ж два двигуни на 432 кінські сили. У гібрида під капотом двигун внутрішнього згоряння, який виконує роль генератора для тягової батареї.
Задньопривідна Neta S матиме запас ходу 715 кілометрів за циклом вимірювань China CLTC. Седан доступний у трьох комплектаціях за ціною 36 395, 39 815 і 47 350 доларів. Найдорожча версія поставляється з двома лідарами.
Повнопривідна електрична Neta S може проїхати без підзарядки до 650 кілометрів. Він представлений на ринку в двох комплектаціях за ціною 41 430 і 50 165 доларів. Двері оснащені дверцятами-ножицями, як і крило Xpeng P7. Компанія обіцяє випустити електричну Neta S із запасом ходу 520 кілометрів у 2023 році.
Гібрид пропонує 310 кілометрів електротяги та загальний запас ходу 1160 кілометрів. Заявлений час розгону від 0 до 100 км/год становить 6,9 секунди. Ціни коливаються від 29 575 до 35 500 доларів залежно від комплектації.
Для Neta S анонсований повністю цифровий салон з 13,3-дюймовою панеллю приладів, 17,6-дюймовим центральним дисплеєм і 12,3-дюймовим «мультимедіа». Крім того, передбачено проекційний дисплей AR-HUD. Система працює на базі чіпа Qualcomm Snapdragon 8155 і забезпечує одночасно дві функції автономного водіння – Neta Pilot 4.0 і Neta Pilot 3.0. Обидва базуються на платформі Huawei MDC 610.
Версія з Neta Pilot 3.0 оснащена радаром радіусу дії 5 мм і 11 камерами. Модифікації Neta Pilot 4.0 включають два лідари та 34 датчики, 12 з яких ультразвукові. Повідомляється, що в першій половині 2023 року Neta планує запустити «автопілот для магістралей», а в першій половині 2024 року буде запущена ексклюзивна функція допомоги водієві Neta Pilot 4.0 City Pilot.