Незважаючи на загальний спад північноамериканського преміального ринку, компанія Tesla змогла за перші п’ять місяців 2022 року наростити продаж на 66% і зайняти провідну позицію в сегменті. Про це пише Automotive News, відзначаючи, що Tesla виявилася в США популярнішою за такі преміальні бренди, як Mercedes-Benz та BMW.
За зазначений період Tesla продала 179 574 автомобіля (дані отримані на підставі відомостей про реєстрацію нових машин). Компанія вже заявила, що червень став рекордним місяцем в історії бренду за обсягами виробництва. Друге місце посіла BMW з результатом 133 209 машин і падінням на 11%, на третьому – марка Lexus, продаж якої знизився на 19% (до 112 296 автомобілів). Mercedes-Benz зайняла четверту позицію, продавши 110 584 машини – це на 17% менше, ніж минулого року.
Ще один бренд “великої німецької трійки”, компанія Audi, продемонструвала зниження на 35%, реалізувавши 67 086 автомобілів. Однак у сегменті електромобілів вона посіла друге місце після Tesla з результатом 6617 екземплярів. Водночас, якщо врахувати всі продажі електромобілів альянсу Hyundai-Kia, до якого входить також преміальний бренд Genesis, друге місце відійде йому: сукупно три марки змогли продати 27 746 машин.
У “особистому заліку” електромобілів без урахування преміального статусу моделей лідирують Tesla Model 3 і Model Y. Однак на третьому місці розмістився кросовер Ford Mustang Mach-E: за п’ять місяців 2022 року в США поставили на облік 15 491 машину цієї моделі.
Раніше повідомлялося, що світове лідерство з продажу електромобілів у першій половині 2022 року американська компанія поступилася китайській корпорації BYD. Проте не все так однозначно: виробник із Піднебесної враховує у своїй статистиці не лише «чисті» електромобілі, а й гібриди, а також моделі на паливних елементах.