Українцям пояснили, чому не вдається “перемогти” дефіцит палива

Час читання: 2 хв.
0

У суботу, 18 червня, російські окупанти знову провели велику атаку на українську інфраструктуру постачання нафтопродуктів.

Про це розповів директор консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.

Він зазначив, що рашисти знову завдали ракетних ударів по Кременчуцькому нафтопереробному заводу. Також того ж дня із градів обстріляли Шебелинської ГПЗ та міні-НПЗ у Губиниху на Дніпропетровщині. Крім того, завдано удару і по непрацюючому Лисичанському НПЗ.

Реклама

Окрім боїв із російськими загарбниками, Україна має ще низку проблем із постачанням палива. Зокрема й у Європі, звідки зараз везуть пальне, тож прогнозувати чи гарантувати, коли з’явиться паливо на АЗС, неможливо.

“Ворог знищує виробництва, нафтобази, транспортні шляхи. На тому ж “мініці” в Губинихе виробляли бензин у досить непоганих обсягах як для регіонального масштабу. Тепер ці ресурси треба чимось замінити, а з імпортом бензину маємо складнощі”, – зауважив експерт.

Куюн додав, що тепер ні будувати міні-НПЗ, ні відновлювати зруйновані НПЗ в Україні поки що немає сенсу, адже путінська звірина знищує всі потужності. Причому удари наносяться без будь-якої логіки.

“Російські ракети долітають до Львова з Франківськом не гірше, ніж до Кременчука з Києвом. Який сенс їх відновлювати за таких умов?” – зазначив експерт.

Тому вийти із ситуації Україна зможе, тільки розпочавши тотальну економію палива.

“Що може зробити кожен? Заощаджувати пальне. Чим більше відкривається заправок з пальним, тим більше машин на дорогах. Тому зростання поставок не дуже і помітне. Немає пального – сиди вдома. Головне, що воно є у військових, муніципалітетів, бізнесу, на них тримається країна”, – пояснив Куюн.

Якщо водії зменшать споживання без потреби, то це дозволить мати доступ до палива тим, кому воно потрібне насправді. А як максимум це дозволить державі створити запас та зменшити імпорт.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!