Компанія BYD назвала ціни на електроседан Seal EV, який позиціонується як конкурент Tesla Model 3, і одночасно розпочала прийом замовлень на новинку в Китаї. Як повідомляє CarNewsChina, за перші шість годин фірма отримала 22637 заявок – це більше третини від запланованого річного обсягу виробництва моделі.
Електроседан трохи більший за Tesla (4800 мм довжини при колісній основі в 2920 мм) і має низький коефіцієнт лобового опору – 0,219 (у «трійки», для розуміння, він дорівнює рівно 0,21). В його основі лежить платформа e-platform 3.0 з інтегрованою батареєю, у підвісці використані подвійні поперечні важелі спереду та багатоважільна конструкція ззаду. Seal отримав також фірмову систему контролю тяги iTAC, яка дозволила йому пройти «лосиний тест» (перевірку на стійкість на дорозі шляхом різких маневрів) з дуже добрим результатом – на швидкості 83 км/год.
Як і Model 3, Seal EV оснащується «прихованими» ручками дверей. В екстер’єрі привертає увагу досить агресивний аеродинамічний пакет, тоді як головна фішка салону – це 15,6-дюймовий дисплей медіасистеми, який можна повертати в портретне положення і назад.
На ринок електромобіль вийшов у чотирьох модифікаціях. Три з них – з одним електромотором на задній осі та запасом ходу від 550 від 700 км за місцевим китайським циклом. Початкова ціна Seal: 212800 юанів, що еквівалентно 32 тис. доларів.
Топова версія седана комплектується двома моторами із сукупною віддачею 517 к.с. та батареєю ємністю 82,6 кВт*год. До 100 км/год вона розганяється за 3,8 секунд, заявлена дальність ходу — 650 км (також за місцевим циклом, тобто реально – приблизно 450 км). Ціни на такий варіант стартують із 289 800 юанів, тобто 43,6 тис. доларів. Приблизно стільки коштує в Китаї базова задньопривідна Tesla Model 3.
BYD випускатиме по 60 000 екземплярів Seal EV щорічно. У 2023 році компанія планує запустити електроседан в Австралії, після чого модель може з’явитися і в інших країнах.