При огляді б/в машини потенційний покупець зазвичай приділяє увагу юридичної та технічної чистоти автомобіля. До «дрібниць» доходить рідко. Зокрема, несправний кондиціонер може вимагати дорогого ремонту одразу після оформлення угоди.
Якщо кондиціонер виглядає як робочий, його функціональність все одно потрібна перевірка. При натисканні кнопки, а також після встановлення мінімальної температури в салоні під капотом має бути чути клацання, яке говорить про включення компресора. Щоправда, відбувається це після повного прогрівання силового агрегату.
На більшості іномарок під час стоянки одночасно з включенням компресора починають діяти додаткові вентилятори радіатора для забезпечення ефективності охолодження.
Також варто оглянути компресор під капотом. При заведеному двигуні обертається виключно шків компресора. У момент включення кондиціонера притискна пластина притягується до шківа, після чого відбувається слабке клацання. В інших випадках компресор просто неможливо побачити через щільне розташування агрегатів, у зв’язку з чим його працездатність доводиться оцінювати на слух.
Якщо компресор почав діяти, для повної перевірки експерт пропонує охопити долонею металеву частину зворотної магістралі – найбільшу трубку, яка веде із салону компресор. Майже відразу ви можете відчути, що трубка стає холоднішою.
Автомобільному кондиціонеру необхідне регулярне обслуговування та очищення. Бруд, що накопичується у всіх деталях даного вузла, робить повітря в салоні гіршим, а іноді може навіть викликати перегрів силового агрегату.