Назвали 10 найкращих SUV на глобальному ринку зараз

Час читання: 4 хв.
0

Британське видання CAR Magazine представило свій список «найкрутіших» SUV. Звісно, це все річ суб’єктивна, але в десятку найкращих дійсно увійшли технологічні, якісні та дороговартісні автомобілі, усі з яких є представниками європейського автопрому сучасності. Ми в uamotors представляємо деталі підбірки нижче.

Aston Martin DBX

Чи є Aston Martin DBX першим позашляховиком, який належним чином вирішує бути ексклюзивним? Цілком можливо. Можна тягатися з Porsche або Benltey, але за рулем Aston Martin справді вдається відчути особливий характер марки. Цим можна завдячувати повністю алюмінієвому шасі та 4,0-літровому V8 від AMG з подвійним турбонаддувом – всі правильні інгредієнти для високопродуктивного кросовера. Максимальна швидкість 290 км/год, час від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди.

Range Rover

У Range Rover є щось заспокоююче. Його менший побратим – Sport – здатний підійти і до засмаги, і до шортів, а от під «великий Рейндж» пасують класичні брюки і краватка. Серед асортименту доступна версія SVAutobiography V8, досить розкішна, щоб потурбувати клієнтську базу Bentley Bentayga. Range Rover легко справляється з виїздом поза трасу – просто виберіть потрібний режим системи Terrain Response і дозвольте електроніці зробити все інше.

Volkswagen Touareg

Реклама

Хромована решітка радіатора немов усміхається, що відрізняє Туарег від «злих» дорогих конкурентів. Усередині хай-тек: два величезних екрана, які зливаються посередині, утворюють те, що Фольксваген називає Innovision Cockpit. Існує ряд 3,0-літрових дизельних і бензинових двигунів V6, зі всіма в парі стоїть 8-ст. АКПП і повний привід. Є плаг-ін гібрид і дизельний V8. Touareg володіє маневреністю, яка суперечить його об’єму (особливо з додатковим рульовим управлінням на задніх колесах) але в душі він залишається комфортним круїзером

Mercedes-Benz G-Class

Престижний G-Class є історією двох половин: немов «інь і янь» розділені версії G 350d та G63 AMG. Першу оснащено 284-сильним дизельним рядним шестициліндровим двигуном, другу — бензиновим V8 потужністю 580 кінських сил. G-Class другого покоління, випущений у 2018 році, виглядає майже ідентично оригінальному. Mercedes навіть зберіг звук роботи дверних замків. Однак його інтер’єр зазнав вкрай необхідного перетворення, з широкоекранною мультимедіа системою, контролерами тачпада і 64-кольоровим освітленням.

Lamborghini Urus

Бензиновий V8 Уруса з подвійним турбонаддувом потужністю 615 к.с. розганяє його до 100 км/год за 3,6 секунди, а максимальна швидкість дорівнює 305 км/год. На щастя, Urus мастак не тільки на прямій. Повнокероване шасі, адаптивна підвіска, векторне керування заднім крутним моментом, активні стабілізатори поперечної стійкості та вуглецево-керамічні гальма – все це допомагає керувати і тамувати його вагу в 2197 кг. Кросовер із трековим режимом (Corsa), очевидно, кидає виклик логіці, але Urus також робить відважну спробу кинути виклик фізиці.

Audi Q8

Q8 від Ауді навіть має рельєф на задніх колісних арках, як на старому легендарному Quattro. Всередині Q8 виглядає як банківське сховище (тобто типово для німецької школи дизайну), з віртуальною панеллю приладів і двома величезними сенсорними екранами для інформаційно-розважальної системи. Не менше 39 систем допомоги водієві розділені між трьома пакетами опцій: Parking, City і Tour. Місця ззаду більше навіть ніж у довшому Q7 – бо немає дурнуватого 3 ряду сидінь.

Porsche Cayenne

Cayenne легше захоплюватися, ніж любити (насправді повна протилежність класичному 911), але його роль у зміцненні банківського балансу Штутгарта не можна недооцінювати. Не дивно, що навіть Aston Martin і Ferrari слідують його прикладу. Ця модель третього покоління доволі красива, особливо у форматі «Coupe», а її інтер’єр виділяється в стилі наукової фантастики: усі глянцево-чорні панелі, тактильні кнопки та технологічні текстури. Якість відчувається як неперевершена, а величезний багажник об’ємом 770 літрів робить його найпрактичнішим Porsche.

Volvo XC90

Volvo ХС90 це престижний сімейний «джип», який має купу простору для 5 (а іноді і 7) пасажирів і великий багажник. Цей позашляховик, коли дебютував у 2015 році, вразив усіх своєї інноваційністю. Після 12 років XC90 першого покоління це був перший крок марки у сміливе нове майбутнє. Лінійка двигунів гібрид T8 потужністю 400 к.с. – він здатний розганятися до 100 км/год за 5,6 секунди і має витрати палива 2.5 літрів на 100 кілометрів. Салон зроблений супер якісно, а безпека, традиційно для шведського автопрому, є на найвищому рівні.

Mercedes-Benz GLE

Audi передала естафету «найкращого інтер’єру» Mercedes деякий час тому, і GLE є таким прикладом. Тут є і 7 місць, як в Вольво XC90, і всі інші сучасні технології цього класу. Чого варта тільки шикарна графіка медіасистеми MBUX. Ви можете вигукнути «Гей, Мерседес», щоб викликати голосового помічника, але це скоріше демонстрація прогресу, а не дієва фішка. Ще одне зауваження: більшість систем допомоги водієві, включаючи адаптивний круїз-контроль Distronic, активну систему допомоги в сліпих зонах і активну систему допомоги при зміні смуги руху, коштують додатково великих сум.

Land Rover Defender

Британська ікона повернулася після помітної перерви і зробила крок від технологій 60-х років. Зникли тракторні двигуни та тісний незручний салон, часто повний соломи. Тепер тут хай-тек! Але помірний, в комбінації з стійкими матеріалами. Дефендер доступний в конфігураціях 90 або 110, пропонуючи ряд двигунів, включаючи м’який гібрид і повноцінний V8. Крім того, він добре підходить для бездоріжжя, з багатьма технологіями, які допомагають йому долати найскладніші ділянки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!