Експериментальна батарея забезпечила запас ходу Tesla Model S понад 1200 км.

0
585

Стартап під назвою ONE (Our Next Energy) з Мічігану, який розробляє нові акумулятори, випробував свою нову продукцію на електрокарі Tesla Model S. Як пише видання InsideEVs, п’ятидверка з альтернативною батареєю змогла подолати 752 милі (1 тис. 210 км) циклі, але в диностенді запас ходу електромобіля виявився ще вище. При цьому акумуляторний відсік Model S для встановлення нової батареї не довелося переробляти.

Базою для експерименту став електрокар Tesla Model S у виконанні Long Range Plus. Така версія комплектується 103,9-кіловатним акумулятором та зможе подолати до 647 км на одній зарядці. Інженери фірми ONE змогли розмістити у штатному просторі електрокара батарею на 207,3 кВт·год, покращивши параметри Model S практично вдвічі.

Дорожні випробування проводилися на дорогах Мічигана: середня швидкість руху експериментальної версії Model S склала 88 км/год. Встановивши електрокар на диностенд і поставивши ту ж швидкість, фахівці отримали результат в 1420 км пробігу на одній зарядці.

У керівництві компанії ONE запевняють, що зараз розробники електричних машин, проектуючи батареї, не враховують важливість зберігати певну кількість енергії на випадок «екстремальних» ситуацій: наприклад, рухи по гористій місцевості або в погану погоду, а також буксирування причепів. При цьому подібна дорожня ситуація може знизити номінальний запас ходу електрокара приблизно на третину. Експериментальна батарея отримала назву Gemini , але її технологія ще не закінчена. Стартап планує розпочати випуск нових акумуляторів лише у 2023 році.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!