Електромобілі продовжують заповнювати світові ринки та поступово витісняють моделі з ДВЗ. З цього приводу китайські експерти провели експеримент, який мав на меті з’ясувати витривалість електричних моделей у холодних погодних умовах.
Як відомо, акумуляторна батарея за низьких температур розряджається значно швидше. Не винятком є й батареї «зелених» машин.
Умови випробування
Перед експериментом електромобілі зарядили до 100%, потім у них посадили одного пасажира та водія, включили кліматичну систему на 24 градуси та граничну рекуперацію. Випробування електрокарів проводилося на міських дорогах в економному режимі їзди за температури повітря -20 градусів за Цельсієм. Під час тестування електромобіль пересувався без різких прискорень та гальмування.
Щойно рівень заряду батареї опускався до позначки нуль відсотків, виконувалася фіксація пройденого кілометражу. Потім ці дані порівнювалися із заводськими.
Потрібно відзначити, що ємність акумуляторних батарей моделей в облік не бралася, тобто враховувався пробіг за фактом і порівнювався з паспортними даними.
Рейтинг електромобілів за витривалістю у зимових умовах експлуатації
Перший рядок дістався моделі Nio EC6 – майже 337 км.
Друге місце – модель Xiaopeng P7 з пробігом 316 км.
Третє – Zeekr 001, дальність пробігу становила 298,4 км.
Четверте місце – Nezha U, результат – майже 295 км.
ТОП-5 замикає модель Gaohe HiPhi X – далекобійність становила 291 км.
Крос GAC Aion Y зайняв шостий рядок із показником 280 км пройденого шляху.
Сьоме місце – Tesla Model Y, дистанція – 279,6 км.
Восьме – Geely Geometry C, пройдений шлях дорівнює 276 км.
Дев’ята позиція – Audi e-Tron з результатом трохи більше 272 км.
На завершення першої десятки ще один «європеєць» – Volkswagen ID .4X, відстань – 269 км.
Висновки
Китайські експерти зазначають, що заявлений виробником пробіг на одному заряді та фактичний суттєво відрізняються. Наприклад, лідер рейтингу подолав відстань на 50 відсотків меншу, ніж про це написано в техпаспорті моделі.