Якщо запитати людину, знайому з історією автомобілебудування, про яку модель Ferrari з 90-х років минулого століття вона мріяла, то відповіддю стане Ferrari F40. Набагато менше людей згадає про її наступника Ferrari F50, створеного в середині 90-х років минулого сторіччя. Але що було б, якби Ferrari F50 створювався у наші дні? Відповісти на це питання постаралися спеціалісти з голландської студії Ugur Sahin Design.
За своєю суттю Project Fenix, а саме так дизайнери назвали свій проект, є чимось середнім між класичним Ferrari F50 та сучасними суперкарами. Так, загальні риси кузова стали менш агресивними і обтічнішими, але загальна концепція практично плоского автомобіля залишилася на місці. Крім того, фахівці оснастили автомобіль великими за розміром повітрозабірниками у передній частині, а також вузькими фарами та задніми ліхтарями. При цьому прямим посиланням до класичного спорткара стало заднє антикрило характерної форми.
На жаль, студія не повідомляє, чи будуть ці рендери направлені у Ferrari для відродження серії чи залишаться просто ескізами. Слід зазначити, що силами Ugur Sahin Design вже було намальовано кілька проектів, які згодом перетворилися на реальні автомобілі. Так, фахівцями компанії були намальовані ексклюзивні версії Chevrolet Corvette Z03 та Ferrari 458 Project F.
Варто сказати, що жодних побажань щодо технічної частини у дизайнерів не було. Тому ми нагадаємо, що оригінальний Ferrari F50 мав середньомоторне компонування та оснащувався 4,7-літровим бензиновим двигуном V12 на 520 к.с. і 470 Нм крутного моменту. Такий силовий агрегат розганяв спорткар з місця до 100 км/год за 3,7 секунди. Максимальна швидкість Ferrari F50 складала 325 км/год. Відзначимо, що двигун цієї моделі був створений на основі мотора Формули-1, завдяки чому був здатний розкручуватися до 8500 обертів на хвилину. Усього було продано 349 таких машин.
Попередником Ferrari F50 став легендарний спорткар Ferrari F40, який розійшовся тиражем в 1337 машин. У рух цей автомобіль наводився 2,9-літровим бензиновим V8 із двома турбінами, який розвивав 478 к.с. та розганяв автомобіль з місця до 100 км/год за 3,9 секунди. Максимальна швидкість у своїй становила 320 км/год. Вартість такої машини на той час починалася з позначки 400 000 доларів.