Багато новачків і навіть досвідчені водії нерідко утримують ступні на педалі зчеплення тривалий час. Також не слід утримувати вичавленої педаль зчеплення на зупинках. Якщо довго утримувати вичавленої педаль зчеплення, то зусилля через трос передається на вижимний вилку і на неї лягають наднормативні навантаження. Прискориться також знос вичавного підшипника і пластинчастої спідниці кошика зчеплення. Якщо дотримуватися подібної манери їзди, то ремонт зчеплення потрібно набагато раніше рекомендованого автовиробником терміну.
Фахівці також не рекомендують утримувати машину на крутому підйомі, граючи зчепленням. Подібний метод допоможе утримувати машину на підйомі, але зчеплення буде швидко зношуватися або зовсім вийде з ладу. Найкраще використовувати ручне гальмо, як, до речі, і вчать в автошколах.
Якщо ви не хочете мати справу з поломками зчеплення, то слід відмовитися від брутальних стартів зі світлофора, коли водій тримає педалі зчеплення і гальма вичавленим, розкручує двигун до високих обертів, і після цього різко забирає ноги з педалей зчеплення і гальма. Через красивого старту знижується ресурс зчеплення, а також можна пошкодити вижимний підшипник і диск зчеплення.
Нашкодити коробці передач може ударне перемикання передач. Автолюбителі, які дотримуються агресивного стилю водіння можуть навіть не замислюватися, що при швидких і жорстких перемикань можна пошкодити синхронізатори, а зчеплення в цей момент, як правило, нерідко вижато в повному обсязі. В кінцевому підсумку при недостатньому зачепленні шестерень вони б’ють одне за одним, сточуючи і подламиваясь. Також фахівці РГ радять уникати пробуксовок, особливо на слизьких підйомах, в колії або, скажімо, засніженому дворі.