Крім перенесення штаб-квартири Tesla в Техас, Ілон Маск скористався щорічними зборами акціонерів 2021 року, аби заявити, що Model 2 не існує, оскільки люди говорять про майбутній автомобіль Tesla початкового рівня, розробленому в Китаї. При цьому машина буде випущена там, але не з такою назвою.
Маск згадав дещо важливе, що не беруть до уваги більшість шукачів назв, коли вони вирішили, що Tesla початкового рівня буде називатися Model 2. Початковий план для Model 3 полягав у тому, щоб назвати її Model E. За задумом генерального директора Tesla це була б E в лінійці SEXY. Але Ford пригрозив подати на компанію до суду за порушення прав на товарний знак. Так вийшла Model 3 з логотипом, який також можна прочитати як перевернуту E.
Для тих, хто може інтерпретувати сказане Маском як завуальовану скасування автомобіля вартістю 25 000 доларів, є безліч доказів того, що він все ще в проекті. Все почалося з того, що в січні 2020 року Tesla запустила конкурс дизайну. Спочатку здавалося, що це було частиною планів створити дизайнерський центр в Giga Shanghai, але в підсумку це виявилося чимось більшим.
На заході Tesla Battery Day компанія показала, що автомобіль початкового рівня буде мати елементи LFP (літій-фосфат заліза). Вони вже використовуються в версіях Standard Range Model 3 і Model Y в Китаї і мають переваги в ціні і надійності в порівнянні з потрійними батареями. Їх зворотна сторона – більш низька щільність енергії, що робить їх важче при тій же кількості енергії.
Незважаючи на це, Маск заявив на зустрічі, що не змінив би випуск продукції, якщо б у нього було п’ять додаткових продуктів. Це могло б означати, що розробка китайських автомобілів припинена через брак чіпів, яка впливає на виробництво автомобілів у всьому світі. Але генеральний директор Tesla сказав, що це не обмежується чіпами. Ймовірно, буде потрібно багато часу, щоб дізнатися, як Tesla має намір назвати свій автомобіль початкового рівня. Маск пообіцяв, що з нього вийде квадроцикл, який буде неможливо перекинути.