Стало відомо, як українців обманюють в автосалонах

Кожен з них небезпечний для покупців величезними переплатами за автомобіль.

Час читання: < 1 хв.
0

Про найпоширеніші способи обману покупців в автосалонах нам розповів очільник компанії Autolist Андрій Оробець. Описані ним схеми передбачають кримінальну відповідальність, але, незважаючи на це, деякі продавці не соромляться їх застосовувати.

Часто в рекламі, оголошеннях або під час переговорів з потенційними клієнтами по телефону вказуються занижені ціни на автомобілі. В результаті ж покупцеві пропонують підписати договір купівлі-продажу, де вартість виявляється набагато вищою. Це йде врозріз із законом про захист прав споживачів і є дезінформацією.

«Непоодинокі ситуації, коли ще до показу автомобіля або укладення договору-купівлі продажу продавець наполягає на укладенні попереднього договору з передачею початкового внеску або взагалі хоче забрати більшу частину суми під розписку без конкретних умов», – каже Оробець.

Реклама

Ще одна поширена схема – це нав’язування послуг, супутніх робіт і товарів. При цьому в законах обмовляється, що покупка одного товару (в даному випадку конкретного автомобіля в певній комплектації) не може бути взаємозалежна з придбанням інших товарів і замовленням послуг. Якщо вам будуть нав’язувати подібні схеми (незалежно від того, що і де ви купуєте), то є всі підстави звернутися на гарячу лінію захисту прав споживачів – 0443647780.

Найбільш неприємним для покупців автомобілів способом обману Оробець назвав махінації з відсотковою ставкою по кредиту: на словах обіцяється один відсоток, а в договорі вказується інший. Це веде до великих і часто непосильних переплат за товар, які тривають не один рік.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!