Результат обсягу перших реєстрацій легковиків з пробігом у липні – 58 тисяч, і це рекордне значення: більше бувало хіба у 2019-му, коли тривав перший пільговий період «легалізації авто на єврономерах».
Про це свідчить аналітика ринку від порталу auto.ria.
Зросла й частка «свіжопригнаних» на вторинному ринку – зараз вона становить 41,4%, при тому, що досі максимальне значення цього року становило 35,8% у липні. Щоправда, цього разу знову триває «амністія» для авто на іноземній реєстрації, і вона таки позначилася на ринку.
Наприклад, серед марок, які згідно з відкритими даними ГСЦ МВС найчастіше подавали на першу реєстрацію після розмитнення, у рейтингу піднялися Opel, Audi, BMW та Mercedes-Benz.
Крім цього істотно змінилася картина щодо двигунів за типом пального: частка дизелів з 31,2% (у червні) зросла до 40,6%, натомість з бензиновими моторами легковиків реєстрували менше: 46,8% у липні, в той час, як місяцем раніше таких було 55,5%.
Експерти кажуть, що «єврономери» допомогли понизити середній вік легковиків, які реєструвалися вперше: до «акції» цей показник становив 10 років, і завдяки порівняно «свіжим» пригнаним авто постійно зменшувався. У липні ж він «сповз» до позначки 11,7 року.