Компанія Dacia відкрила замовлення на оновлений позашляховик Duster за ціною від 13 995 фунтів стерлінгів (600 тисяч гривень), продовжуючи орієнтовану на бюджет стратегію ціноутворення і додаючи додаткові опції. Новинка доступна в трьох комплектаціях Essential, Comfort і Prestige.
Оновлений Dacia Duster відрізняється декількома змінами в дизайні і поліпшеними технологіями інтер’єру, які, як сподівається бренд, будуть тримати автомобіль попереду інших доступніших пропозицій, таких як MG ZS. Позашляховик пропонується в Dacia трьох комплектаціях Essential, Comfort і Prestige.
Duster Essential початкового рівня оснащений 16-дюймовими сталевими колесами, чорними поперечками на даху, автоматичними фарами і світлодіодними денними ходовими вогнями. Всередині є регульована рульова колонка по куту нахилу і вильоту, круїз-контроль, радіо DAB, кондиціонер і бортовий комп’ютер.
У версії Comfort позашляховик отримав 16-дюймові легкосплавні диски, передні протитуманні фари, систему управління спуском з гори і електричним регулюванням заднього виду з підігрівом. Також додані дверні ручки в колір кузова і чорні ковпачки дзеркал. У салоні відзначимо нову оббивку, регульовану поперекову опору водійського сидіння, шкіряне рульове колесо і задні склопідйомники з електроприводом.
Крім того у виконанні Comfort покупці отримують нову Восьмидюймовий інформаційно-розважальну систему Dacia з функціями Apple CarPlay і Android Auto, а також камерою заднього виду і датчиками парковки.
Нарешті топова комплектація Prestige. За ціною від 16695 фунтів стерлінгів (700 тисяч гривень) Пропонує безліч оновлень і додаткових технологій інтер’єру. Встановлено більші 17-дюймові легкосплавні диски, а також захисне скло, дзеркала заднього виду та дуги на даху з сірого кварцу.
У список оснащення увійшла система безключового доступу, автоматична система кондиціонування повітря і підігріву передніх сидінь. Комплектація Prestige також включає в себе камеру заднього виду, передні датчики паркування і систему попередження про сліпих зонах, а також бортову навігацію і можливість бездротового підключення до смартфону.
Що стосується зовнішності моделі, то позашляховик отримав нову решітку радіатора і модифіковану оптику, яка має ті ж Y-образні світлодіодні денні ходові вогні, що і останній Sandero. Також є новий задній спойлер і модернізовані легкосплавні диски.
Dacia заявляє, що всі ці оновлення були розроблені, щоб зробити оновлений Duster трохи більше аеродинамічним, ніж його попередник. Вони поєднуються з деякими настройками ефективності (такими як ступичні підшипники з меншим тертям і нові шини) і сприяють скороченню викидів CO2 на 5,8 г / км на повнопривідної моделі.
Інтер’єр Duster зазнав більш помітний редизайн: Dacia представила нову оббивку і більш тонкі підголовники, які, за словами Dacia, стали більш ергономічними і забезпечують кращу видимість. Також є нова центральна консоль з парою роз’ємів USB, 1,1-літровим відсіком для зберігання речей і висувним підлокітником.
Dacia практично не змінила лінійку двигунів Duster. Він як і раніше орієнтований на бензинові двигуни TCe з турбонаддувом, починаючи з 1,0-літрового трьохциліндрового TCe 90 (89 к.с.) і 1,3-літрового чотирициліндрового TCe 130 (128 к.с.). Обидва агрегати йдуть з переднім приводом і шестиступінчастою механічною коробкою передач.
Найкращим бензиновим двигуном є TCe 150 потужністю 148 к.с. об’ємом 1,3 літра. Він також має передній привід, але доступний тільки з новою шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням.
В асортименті як і раніше є дизельний варіант – 1,5-літровий чотирициліндровий dCi 115 потужністю 113 к.с. Він доступний тільки з шестиступінчастою механічною коробкою передач, але покупці можуть вибирати між переднім або повним приводом. Dacia також продовжить пропонувати Бітоплівний версію Bi-Fuel, засновану на 1,0-літровому трьохциліндровому бензиновому двигуні компанії.