В Європі знайшлися противники переходу на електромобілі

Франція виступає проти того, щоб Європейський Союз фактично припинив продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до 2035 року, виступаючи за більш м'яку мета на кінець десятиліття і триваліший перехідний період для підключаються гібридних моделей.

Час читання: 2 хв.
0

Французький уряд підтримує мету скоротити викиди від автомобілів на 55% до 2030 року, виступаючи за те, щоб гібриди залишалися на ринку довше, заявив в понеділок офіційний представник офісу президента Еммануеля Макрона.

Минулого тижня агентство Bloomberg News повідомило, що Європейська комісія планує вимагати скорочення викидів на 65% з 2030 року та до нуля з 2035 року.

Цей чиновник, який попросив не називати його імені у відповідності до політики уряду, дав коментар після того, як Макрон зустрівся з вищим керівництвом автомобільних компаній, включаючи власника PSA і Renault, а також з представниками профспілок для обговорення переходу на електромобілі.

Реклама

За словами чиновника, країна також розгляне можливість підтримки галузі, щоб допомогти їй впровадити нові технології. Позиція Франції може сигналізувати про те, що в ЄС назріває битва за нові кліматичні цілі і їх вплив на автомобільну промисловість.

Фактична заборона на двигуни внутрішнього згоряння до 2035 року є частиною амбітного плану щодо приведення економіки регіону у відповідність з більш агресивними кліматичними цілями. Це також означало б більш швидкий відмова від гібридів, ніж очікували деякі керівники та посадові особи профспілок.

«Ми знаємо, що у нас не буде іншого вибору, окрім як перейти на електромобілі», – сказав Жан-Марі Робер, представник профспілки CFDT, який був присутній на зустрічі. «Важливо те, що ми готуємося заздалегідь».

Нові цільові показники викидів ЄС будуть значно суворіше, ніж існуючі показники для всього парку техніки, що вимагають скорочення викидів на 37,5% до 2030 року.

Stellantis, автогігант, утворений в результаті злиття Fiat Chrysler і PSA Group, минулого тижня заявив, що планує витратити 30 мільярдів євро на поставку повністю електричних транспортних засобів там, де попит, державна підтримка і нормативний тиск найбільш високі. Конкурент Renault також оприлюднив план по створенню центру для виробництва електромобілів і акумуляторів на півночі Франції і поступової відмови від двигунів внутрішнього згоряння.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!