В Європі заборонять продаж автомобілів з ДВЗ до 2026 року

Час читання: 2 хв.
0

Якщо буде прийнято нове законодавство, двигун внутрішнього згоряння зіткнеться з ще одним смертельним ударом.

Прагнення до вуглецевої нейтральності в автомобільному світі йде повним ходом, оскільки уряди і великі підприємства починають об’єднуватися для боротьби зі зміною клімату. В США нові закони про викиди покликані розірвати любов американців до великих вантажівок, таких як Ford F-250, і президент Байден планує вдвічі скоротити викиди до 2030 року.

Європа перебуває на ще складнішому рубежі, і багато хто з її автовиробників в найближчому майбутньому анонсують лінійки автомобілів виключно на електротязі. Більш того, це може статися набагато раніше, ніж багато хто думає, оскільки пропозиції щодо викидів Євро-7 скорочують термін служби двигунів внутрішнього згоряння. Згідно з пропозицією, новий закон заборонить продаж автомобілів з ДВЗ до 2026 року.

Реклама

Ця дата є важливою, оскільки вона означає, що автомобілі з ДВЗ будуть заборонені в Європі на цілих 4 роки раніше, ніж це відбудеться в Великобританії. Перша пропозиція зі встановлення жорсткішого законодавства була зроблена минулого року Консорціумом інженерів-консультантів Єврокомісії по наднизьких викидах транспортних засобів (Clove). Пропонований закон, якщо він буде прийнятий, як мінімум зробить покупку автомобілів з ДВЗ економічно невигідною в ЄС. Це, природно, помістить високопродуктивні автомобілі в список зникаючих видів, але європейські виробники, такі як Ferrari і Lamborghini, як і раніше вкладають гроші в автомобілі з бензиновим двигуном.

«ACEA вважає, що сценарії граничних значень викидів, представлені Clove, в поєднанні з пропонованими новими умовами випробувань, на практиці призведуть до ситуації, дуже схожої на заборону транспортних засобів з двигуном внутрішнього згоряння, в тому числі гібридних електромобілів», – йдеться в повідомленні торгового відомства в кінці минулого року.

Згідно з пропозиціями Clove, автомобілі з ДВЗ будуть оснащені багатоступеневою каталітичною системою, що включає 2,0-літровий фільтр сажі і пару традиційних трикомпонентних каталізаторів. Ще одна пропозиція від Clove – оснастити кожен автомобіль діагностичною системою, яка гарантує, що автомобілі відповідають цільовим показникам викидів на відстань до 241,5 тис. км.

Європейська асоціація автовиробників відмовляється від запропонованої методології вимірювання та заявляє, що пропонований закон «буде означати, що транспортні засоби будуть перевірятися абсолютно нерепрезентативним способом, який об’єднає всі найгірші випадки». Крім того, при поточному контролі велика частина викидів транспортних засобів викликається гальмами і шинами, що робить будь-які спроби введення додаткових обмежень на силові установки ДВЗ неспроможними.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!