Ford готовий прискорити перехід на електромобілі в Європі

У лютому американський автовиробник заявив, що до 2030 року він відмовиться від автомобілів і позашляховиків з бензиновими і дизельними двигунами з свого модельного ряду в Європі. В даний час Ford випускає свій перший спеціалізований електромобіль Mustang Mach-E в Європі.

0
47

Компанія Ford може перейти на повністю електричний двигун для своїх легкових автомобілів в Європі раніше 2030 року. таким чином, автовиробник має намір прискорити раніше позначений план по електрифікації свого модельного ряду.

«Цілком можливо, що ми будемо рухатися швидше», – сказав генеральний директор Ford of Europe Стюарт Роулі.

Американський автовиробник заявив в лютому, що до 2030 року він відмовиться від автомобілів і позашляховиків з бензиновими і дизельними двигунами з своєї лінійки в Європі, так як попит на електромобілі в Європі виявився вищим, ніж очікувалося, повідомив Роулі на онлайн-конференції Financial Times в четвер .

За даними галузевої асоціації ACEA, на частку електромобілів доводилося 6,6% від загального обсягу продажів в Європі в першому кварталі. За прогнозами аналітичної компанії LMC Automotive, в цьому році продажі електромобілів в регіоні вперше перевищать 1 мільйон, оскільки стимули спонукають все більше людей переходити на силові агрегати на батарейках.

В даний час Ford випускає свій перший спеціалізований електромобіль Mustang Mach-E в Європі і в 2023 році додасть другу електричну модель на базі платформи MEB Volkswagen Group. Ford заявив, що до середини 2026 року всі його пасажирські автомобілі, що продаються в Європі, будуть оснащені повністю електричної або підключається гібридної трансмісією.

Ford йде зі своїх традиційних сегментів, щоб більше зосередитися на позашляховиках, і раніше в цьому році оголосив про припинення виробництва сімейства Mondeo середнього розміру до 2022 року. При цьому Роулі ухилився від питання репортера Financial Times про те, як він буде електрифікувати свій модельний ряд невеликих автомобілів Fiesta.

«У нас буде більше цільової портфель високодиференційованих легкових автомобілів», – сказав Роулі в інтерв’ю Automotive News Europe в лютому.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!