Американський підрозділ Volkswagen стане Voltswagen у квітні, згідно з прес-релізом, що деякий час був доступним на веб-сайті автовиробника.
Враховуючи дати, очевидною початковою реакцією було б те, що це мав бути першоквітневий жарт автовиробника для просування своїх електромобілів. Однак неназвана «особа, знайома з планами компанії», сказала виданню Automotive News, що це була не просто витівка.
Анонімний інсайдер сказав USA Today, що ця зміна може бути постійною.
Видання Motor1.com звернулось до VW для отримання детальнішої інформації, але компанія не надала коментарів. Більш того, вже видалила прес-реліз.
Незважаючи на всі анонімні заяви, є вагомі підстави сумніватися у тому, що Volkswagen протягом тривалого періоду змінить назву на Voltswagen. По-перше, пошуки в Американському бюро патентів та товарних знаків та Всесвітньої організації інтелектуальної власності не показали активних торгових марок «Voltswagen».
Крім того, ребрендинг дуже коштовний. Лише минулого року виробник змінив логотип й точно знає чого вартує такі зміни. Чи окупляться всі зусилля зі зміною однієї літери в назві?
VW досі продає багато автомобілів у США, які не пропонують жодної форми електрифікації. Й єдиним наявним в даний час електромобілем в Америці є ID.4. Плюс, нещодавно генеральний директор VW Ральф Брандштеттер заявив, що автовиробнику «ще деякий час знадобляться двигуни внутрішнього згоряння», адже вони будуть основою для гібридних моделей Golf, Passat, T-Roc та Tiguan. Здається, передчасно переробляти бренд Voltswagen, коли стільки продуктів не є електромобілями.
Однією з можливостей цього майбутнього оголошення є те, що це може бути тимчасова зміна, а не довготривала. Такі прецеденти вже були. У 2003 році місто Вольфсбург, де у VW розміщена штаб-квартира в Німеччині, ненадовго стало Гольфсбургом, щоб відзначити запуск «Гольфу» п’ятого покоління.