ТОП-7 древніх авто, які обженуть Dacia 2021 року

19.1 с. до «сотні»? Серйозно? 7 страшних старих авто, які обганають Dacia Spring

0
1384

Румунська автомобільна марка Dacia, яка славиться випуском бюджетних машин, останніми роками все більш міцнішає. Цей виробник з колишнього Східного блоку являє собою валютоприносну жилу для материнського концерну Renault. Сьогодні Дачія має репутацію популярної марки, зокрема для тих, кому треба доступний транспортний засіб.

Втім, зараз на ринку немає нічого навіть близько настільки повільного в плані розгону 0-100 км/год, як Dacia Spring, новий електромобіль компанії. Для справедливості варто відмітити, що 44-сильний Spring розроблений для експлуатації в місті і час розгону 0-50 км/год близько 6 секунд викликає скоріше незначну сонливість, але аж ніяк не стан нарколепсії.

Але тільки спробуйте їхати швидше за велосипедистів і ви переконаєтеся, що найдоступніший в ЄС електрокар є також і найнеквапливішим водночас. Прискорення з 0 до 100 км/год на Dacia Spring займає 19.1 секунду, а скільки потрібно буде для досягнення максимальних 125 км/год – залишається тільки припускати, адже соляних полів в Європі немає.

Щоби показати усю сміхотворність ситуації, портал Carscoops.com підібрав 7 смішних древнющих автомобілів, які все одно залишаються швидшими за Дачію Спрінг 2021 року в розгінній динаміці.

AMC Gremlin (1977)

  • Потужність: 80 к. с.
  • Максимальна швидкість: 156 км/год.
  • Розгін 0-100 км/год: ≈ 16 с.

Дивний на вигляд американський компакт 1970-х років від покійної фірми AMC, безсумнівно, може налякати Dacia, навіть просто стоячи на парковці. Він оснащений 2.0-літровим чотирициліндровим двигуном Volkswagen замість рядних «шістірок», популярних у ті часи в Північній Америці.

Yugo GV (1986)

  • Потужність: 55 к.с.
  • Максимальна швидкість: 144 км/год.
  • Розгін 0-100 км/год: ≈ 14,1 с.

В американському виданні Car and Driver свого часу його охрестили як «найгірший автомобіль в історії», але така югославська коробка була несподіваним викликом для ощадливих американців завдяки ціні в 3990 доларів. Технічно Юго повторював старий 127-й Fiat, але час 0-100 км/год на рівні 14 секунд означає, що це більше суперкар, ніж суперміні, порівняно з Dacia Spring.

Plymouth Horizon (1978)

  • Потужність: 70 к.с.
  • Максимальна швидкість: 155 км/год.
  • Розгін 0-100 км/год: ≈ 14,2 с.

Розроблені на основі європейського Chrysler Horizon, брати Dodge Omni та Plymouth Horizon були першими автомобілями з переднім приводом, побудованими в США. Сьогодні всі вони є забутими, за винятком гарячого хетча Shelby GLH, але навіть базовий 1.7-літровий Horizon може показати «куськіну мать» на прямій румунському електрокару 2021 року.

Oldsmobile Cutlass Supreme Diesel (1978)

  • Потужність: 105 к.с.
  • Максимальна швидкість: н.д.
  • Розгін 0-100/год: ≈ 18,5 с.

Неправильна відповідь від Oldsmobile на питання про те, як в кінці 1970-х зробити економічний автомобіль – легендарно ненадійний дизель V8, який розвивав лише 105 к.с. з 5,7-літрового мотора. Але, якщо припустити, що Cutlass Supreme Diesel не підірветься протягом розгону до 100 км/год, то він також виявляється жвавішим за Дачію в цій дисципліні.

Buick Century (1936)

  • Потужність: 120 к. с.
  • Максимальна швидкість: 130 км/год.
  • Розгін 0-100 км/год: ≈ 16,4 с.

Гаразд, отже, Buick Century був однією з найшвидших машин станом на той час, але цей період, прости Господи, був саме Великою депресією. Можливо, і ми були би в депресії, якби їхали на Dacia і нас здуло машиною, побудованою в міжвоєнний період.

Volkswagen Beetle (зразка 1977)

  • Потужність: 48 к.с.
  • Максимальна швидкість: 128 км/год.
  • Розгін 0-100 км/год: ≈ 17,6 с.

Незважаючи на те, що перший Фольксваген Біттл був розроблений, коли у деяких людей навіть не було електроенергії в будинках, не дивлячись на наявність моторних відсічок, Beetle 1977 року має швидкість розгону, якому електро-Дачія не відповідає сьогодні.

FSO Polonez 1500 (1979)

  • Потужність: 76 к.с.
  • Максимальна швидкість: 146 км/год.
  • Розгін 0-100 км/год: ≈ 17.3 с.

Ще одне страхопудисько зі Східного блоку: «Полонез». В Північній Америці він не продавався, на щастя для людей, та і в Європі їх практично не знайдеш. Але будьте уважні, якщо ви катаєтеся Варшавою на своїй новенькій електричній Дачії Спрінг, бо якщо хтось збоку під’їжджає з шістьома передніми фарами, то знайте: у вас немає шансів.

От такі справи. Насправді, Dacia Spring може стати бестселлером в багатьох країнах Європейського Союзу, якщо, звісно, очікувана базова вартість близько 12 тисяч євро (до вирахування пільг) підтвердиться. І запас ходу без підзарядки у цього мікро-кросовера цілком підходящий для міської експлуатації – 300 км. Але така-от маленька потужність моделі створює подібні приводи для автомобільного гумору, поціновувачі румунської марки, не ображайтесь!

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!